چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

حضور «آدم خانگی» در هفته فیلم سبز چین

انیمیشن آدم خانگی

سینماپرس: انیمیشن «آدم خانگی» ساخته مرضیه ابرارپایدار، در هفته فیلم سبز چین روی پرده خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، دهمین دوره برنامه فرهنگی «هفته فیلم سبز چین» از امروز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه در شهر پکن چین آغاز می‌شود و انیمیشن «آدم خانگی» ساخته مرضیه ابرارپایدار در این رویداد موضوعی روی پرده خواهد رفت.

هدف از برگزاری این هفته فیلم که تا روز ۲۲ مهر ماه ادامه دارد، بالا بردن سطح آگاهی مردم از موضوعات طبیعت، محیط زیست و حیوانات است.

انیمیشن «آدم خانگی» داستان یک مرد فروشنده حیوانات است که در مغازه‌اش به خواب رفته و خود را گرفتار در قفس حیوانات و کابوسی ترسناک می‌بیند. او در پی نجات از حیوانات می‌گریزد ولی هربار به مانعی برخورد می‌کند.

پیش از این اعلام شده بود که این فیلم موفق به کسب جایزه بهترین فیلم و بهترین شخصیت‌پردازی جشنواره کانتربری Canterbury انگلیس، بهترین فیلم انیمیشن جشنواره «لارگو» سوئیس، بهترین انیمیشن جشنواره بین‌المللی NEZ هند و بهترین فیلم انیمیشن محیط زیستی جشنواره Golden Kuker بلغارستان شده است.

«آدم خانگی» در جمع ۱۰ فیلم انیمیشن برتر جشنواره محیط زیست و طبیعت «اینسبرگ» هم قرار گرفت و نامزد دریافت جایزه از جشنواره جهانی فیلم محیط زیستی «کوالالامپور» مالزی شد.

این فیلم در جشنواره‌ بین‌المللی کارتون و انیمیشن سئول SICAF، جشنواره فیلم‌های بسیار کوتاه «سئول» کره‌جنوبی، جشنواره فیلم‌های فانتزی Sick Chick و آریزونا آمریکا، جشنواره فیلم‌های محیط زیستی «بارسلونا» اسپانیا، جشنواره فیلم‌های محیط زیستی «سینماپلانت» مکزیک، جشنواره کارتون «گاندیا» اسپانیا، جشنواره «تیرانا» آلبانی، جشنواره «لنکستر» انگلیس، جشنواره «انیما موندی» سائوپائولو برزیل و جشنواره «تصاویر وحشتناک» آمریکا نیز به نمایش درآمده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.