چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴

با حکم فاضل نظری

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره پویانمایی تهران منصوب شدند

رییس و اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره پویانمایی

سینماپرس: فاضل نظری در احکامی جداگانه رییس و اعضای شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران را منصوب و معرفی کرد.

به گزارش سینماپرس، فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در احکامی جداگانه رییس و اعضای شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران را منصوب کرد.

فاضل نظری در این احکام به تجربه‌ها و شایستگی‌های این افراد اشاره و حسین ربانی‌غریبی را به عنوان رییس شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران و سیدحبیب ایل‌بیگی، محمدرضا کریمی‌صارمی، سیدمهدی طباطبایی‌نژاد و علی‌اکبر صادقی را به عنوان اعضای این شورا معرفی کرده است.

مدیرعامل کانون در ادامه این حکم اظهار امیدواری کرده است که این رویداد فرهنگی پس از درخشش بیست ساله در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بتواند در مسیر ایجاد خلاقیت و پرورش استعدادهای آینده‌سازان ایران عزیز تاثیرگذار باشد و به واسطه حضور این افراد در شورای سیاستگذاری و در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالقوه این هنر متعالی قدم‌های موثری برداشته شود.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران روزهای ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.