شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳

با قرارگاه‌های استانی رادیو «کربلایی شویم»

رادیو اربعین

سینماپرس: بر اساس گفته های مدیرکل صدای استان‌های صداوسیما قرارگاه های رسانه ای رادیوهای استانی در ایام اربعین حسینی حول شعار «بیایید کربلایی شویم» در قالب رادیو اربعین فعالیت خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، وحید کمالی مدیرکل صدای استان های صداوسیما با اشاره به راه‌اندازی رادیو اربعین بیان کرد: اداره کل صدای استان‌ها با قرارگاه‌های رسانه‌ای در مراکز و شهرستان‌های مرزی کشور تا کربلای معلی رادیو اربعین را به شکل سراسری در همه مراکز رادیویی پشتیبانی می‌کند.

وی افزود: طی این مدت صدای استان‌ها و رادیو نمای مراکز با رویکرد اطلاع‌رسانی و با هدف انعکاس خدمات دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان به زائران کربلا، تولید و انتشار اخبار و گزارش‌های مختلف را از قرارگاه‌های رسانه‌ای انجام خواهند داد.

مدیرکل صدای استان‌ها عنوان کرد: ویژه برنامه استانی رادیو اربعین هر روز به مدت ۶۰ دقیقه از پنج مرکز ایلام، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، خوزستان و آبادان از ساعت ۱۰ الی ۱۱ به صورت مستقیم پخش می‌شود و دیگر مراکز هم آن را پوشش خواهند داد.

کمالی به محورها و آیتم‌های رادیو اربعین پرداخت و گفت: گزارش‌های مستند از زائران ایرانی و خارجی اربعین از جمله غیرمسلمانان، اطلاع‌رسانی اقدامات مختلف کمیته‌های خدماتی به زائران، محفل عاشورایی «قافله اشک‌ها» در قالب دلنوشته، عکس و شعر از مخاطبان و زائران برای رادیو و رادیو نما ارسال می‌شود.

وی در پایان آشنایی با موکب‌های ایرانی در مسیر را از دیگر بخش‌های برنامه رادیو اربعین دانست و گفت: در این برنامه همچنین نکات ضروری برای راهپیمایان اربعین و تجربیات پیاده‌روی اربعین از زبان زائران مختلف بیان می‌شود همچنین طرح «جامانده» نیز با محوریت نیابت زیارت از طرف دیگران در قالب این برنامه اجرایی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.