شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲

پایان ضبط مستند «کلیسای دیر سنت استپانوس»

 مستند «کلیسای سنت استپانوس»

سینماپرس: فیلمبرداری مستند «کلیسای سنت استپانوس» در آذربایجان شرقی به اِتمام رسید و درحال حاضر مراحل پایانی فنی خود را سپری می‌کند.

به گزارش سینماپرس، فیلمبرداری مستند «کلیسای دیر سنت استپانوس» به کارگردانی مینا آرین و محمد حسین حدادی بدری در آذربایجان شرقی به پایان رسید.

فیلمبرداری مستند «کلیسای سنت استپانوس» در دی ۱۳۹۶ که آغاز شده بود به اِتمام رسید و درحال حاضر مراحل پایانی فنی خود را سپری می‌کند.

در این مستند که با هدف معرفی بناهای تاریخی و گردشگری استان آذربایجان شرقی صورت میگیرد به تاریخچه و معرفی بنای کلیسای سنت استپانوس که یکی از زیباترین کلیساها و بناهای جهان محسوب میشود و در شمال استان آذربایجان شرقی و در نزدیکی شهر جلفا قرار دارد، پرداخته شده است. این بنا از لحاظ حجاری های کم نظیرش معروف است.

 عوامل این مستند عبارتند از: کارگردان و تهیه کننده: مینا آرین و محمد حسین حدادی بدری، مدیرفیلمبرداری: محمد حسین حدادی بدری، تدوین: مینا آرین، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: علی پاکدل، مجری طرح: احمد شیرازی‌مهر، نویسنده و مدیر تولید: علی دهبان،  پژوهش و گردآوری: محمد حسین حدادی بدری، استودیو پویاپردازان رسانه، گوینده: مهدی سمساری.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.