یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

بررسی تعلل در ایجاد سامانه افشای حقوق مدیران در پایش

برنامه «پایش»

سینماپرس: موضوع برنامه تلویزیونی «پایش» امشب(۲۲ مهرماه) به «واکاوی علت تعلل دولت در راه‌اندازی سامانه افشای حقوق مدیران و مسئولان» اختصاص دارد.

به گزارش سینماپرس، براساس ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف بود تا یک سال پس از تصویب قانون «واکاوی علت تعلل دولت در راه‌اندازی سامانه افشای حقوق مدیران و مسئولان» سامانه حقوق و مزایای مدیران و مقامات را راه‌اندازی کند و عموم مردم به این سامانه دسترسی داشته باشند ولی با وجود تاکید قانون‌گذار و ایجاد مهلت یک ساله، با گذشت هفت ماه از مهلت قانونی، دولت این سامانه را راه‌اندازی نکرده است.

در همین راستا محمد دهقان عضو کمسیون حقوقی و امور قضایی مجلس و سید صدرالدین صدری نوش‌آبادی معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور مهمان برنامه امشب «پایش» شبکه یک سیما هستند.

در بخش‌های دیگر برنامه این هفته نیز آخرین تحولات اقتصادی کشور بررسی خواهد شد.

در سوال نظر سنجی برنامه هم از بینندگان پرسیده خواهد شد: به نظر شما آیا اطلاعات فیش‌های حقوق و مزایای دریافتی کارکنان دولت، حریم خصوصی محسوب می‌شود و باید محرمانه بماند؟ ۱- بله ۲- خیر.

علاقمندان به شرکت در نظرسنجی می‌توانند عدد گزینه موردنظر خود را به سامانه ۳۰۰۰۰۱۱۱ پیامک کنند.

«پایش» به تهیه‌کنندگی الهام پیرهادی، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه‌ها بعد از سریال شبانگاهی و با اجرای محمد دلاوری پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.