یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

معاون امور استان های صدا و سیما خبر داد:

آمادگی کامل صداوسیما برای پوشش اربعین حسینی

علی دارابی

سینماپرس: علی دارابی در مراسم افتتاح قرارگاه رسانه ای اربعین در مرز مهران اظهار داشت: صدا و سیما تمام وقت خود را خادم زائرین می داند و امیدوار هستیم که بتوانیم این حماسه حضور را به نحو احسن بازتاب و مستند سازی کنیم.

به گزارش سینماپرس، علی دارابی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح قرارگاه رسانه ای اربعین در مرز مهران اظهار داشت: با توجه به این که بار زیادی از تردد زائرین از مرز مهران صورت می گیرد، قرارگاه رسانه ای در مهران مستقر است.

وی افزود:  تلاش های زیادی همه همکاران صدا و سیمای مرکز ایلام سال گذشته برای برقراری ارتباط با شبکه های سراسری و خود مرکز استان داشتند.

وی بیان داشت: امسال نیز در این راستا تمام امکانات فراهم است، همکاران در مرکز ایلام با آمادگی کامل بهترین تصاویر و گزارش های این حماسه را در اختیار همکاران در سراسر کشور قرار می گذارند.

دارابی عنوان داشت: یکی از ظرفیت های بزرگی که در  استان در این راستا انجام شده امسال ۱۱۳ کیلومتر فیبر نوری از نقطه صفر مرزی ایلام تا صدا و سیمای مرکز ایلام به همت همکاران کشیده شده که برای ارائه صدا و تصویری بی نقص را به مردم در سراسر کشور ارائه دهند.

وی عنوان کرد: همچنین بیش از ۱۵۰ نفر از همکاران در صدا و سیمای مرکز ایلام به صورت شبانه روزی در این قرارگاه مستقر هستند که اینها خود ظرفیت بسیار بزرگی است.

وی گفت: صدا و سیما تمام وقت خود را خادم زائرین می داند و امیدوار هستیم که بتوانیم این حماسه حضور را به نحو احسن بازتاب و مستند سازی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.