چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۶

ویژه برنامه روز جهانی کودک در مراکز فرهنگی هنری مترو

شادی کودکان

همزمان با گرامیداشت روز جهانی کودک ویژه برنامه های این روز در خانه فرهنگ مترو شهید بهشتی اعلام شد.


به گزارش خبرگزاری سینمای ایران به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری مترو، محمد جواد امیری رییس فرهنگ سرا با اعلام این مطلب گفت: مدیریت فرهنگی هنری مترو در راستای گرامیداشت روز جهانی کودک با برپایی جشن و اجرای برنامه های متنوع و جذاب از جمله ایستگاه های نقاشی، گریم کودکان، پخش فیلم، سفال و آشنایی با هنرهای منبت، نگارگری، کار روی مس، معرق، خوشنویسی و... میزبان دانش آموزان است.

امیری ضمن گرامیداشت این روز در خصوص ویژه برنامه های روز جهانی کودک گفت: این جشنواره از تاریخ 17 لغایت 22 مهرماه از ساعت 9 الی 12 در خانه فرهنگ مترو شهید بهشتی برگزار می شود.

وی خاطر نشان شد: یکی از اهداف مهم دیگر ما در اجرای این برنامه ها ترویج فرهنگ صحیح رفتار ترافیکی و نظم و انظباط و قانون گرائی است که در این راستا جهت ایاب و ذهاب دانش آموزان از حمل و نقل عمومی مانند مترو استفاده می شود.

یادآور می شود خانه فرهنگ مترو حسن آباد نیز با همکاری خانه سلامت حسن آباد برنامه های ویژه ای همچون عکاسی، سنجش میزان IQ و EQ و مشاوره های تغذیه، بینایی سنجی در تاریخ 17 مهرماه برگزار می کند.

وی در پایان یادآور شد: مدارسی که علاقه مند به بازدید ار خانه فرهنگ مترو شهید بهشتی هستند می توانند جهت اعلام آمادگی با شماره تلفن: 88546669 تماس و یا به آدرس ایستگاه مترو شهید بهشتی مراجعه نمایند.


انتهای پیام/ن.ف/ج

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.