دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹

پخش سری ششم «هنرنامه» با آیتم های جدید

برنامه تخصصی «هنرنامه»

سینماپرس: سری جدید برنامه تخصصی «هنرنامه» جمعه ها ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش سینماپرس، میل فطری انسان به دیدن زیبایی‌هاست و هنرهای تجسمی بستری برای ارائه و ابقای زیبایی است. در زمانه‌ای که معنویت در مه غلیظ درگیری‌های مادی زندگی معاصر گم شده‌است، هنر شاید بتواند دریچه‌ای باشد تا اندکی هوای تازه به درون روح رنجور انسان بدمد.

برنامه «هنرنامه»، اینک با بیش از سه سال پخش مستمر سعی داشته‌است، اندکی از این زیبایی را به دیده‌های عموم مردم بیاورد. این برنامه با انتخاب و معرفی نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی و سپردن آن به بوته نقد تلاش کرده‌است تا هرچه بیشتر جامعه را با این بستر گران‌بهای انتقال زیبایی و اندیشه آشنا کند.


به گفته محمد علیبازی تهیه کننده برنامه، «هنرنامه» همچون فصول گذشته به بررسی رویدادهای هنرهای تجسمی، نقد آثار و جریان های روز ادبی وهنری، معرفی آثار سینمای هنر و تجربه و سرکشی به گالری ها و نمایشگاه های عکاسی،نقاشی، مجسمه سازی و ... می پردازد.

وی افزود: در سری جدید بخش جدیدی را با نام «از ایده تا اجرا» به برنامه اضافه کرده ایم که در آن به کارگاه هنرمندان می رویم و از یک صبح تا شب زندگی هنر مند و خلق یک اثر هنری را برای مخاطب به تصویر می کشیم . تا مخاطبان بتوانند از نزدیک با روند کاری و شکل‌گیری یک اثر هنری آشنا شوند و بخشی از زحماتی را که هنرمند برای خلق آثار متحمل می‌شود ببینند، تا اهمیت و ارزش آن را بیشتر بشناسند.

سری ششم از برنامه هنرنامه با اجرای بهار ابراهیمی محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که جمعه ها ساعت ۲۳ به روی آنتن می رود.

عوامل تولید برنامه عبارتند از : سردبیر جاوید رمضانی/ مریم روشنفکر منتقد عکاسی/ حافظ روحانی منتقد مجسمه سازی و جاوید رمضانی منتقد نقاشی و هنرهای مدرن

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.