دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰

گلایه انسیه شاه‌حسینی از مدیران سینمایی

انسیه شاه حسینی

خبرگزاری فارس: کارگردان فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» ضمن گلایه از برخی از مدیران سینمایی، توضیحاتی بیشتری درباره این فیلم ارائه کرد.

انسیه شاه‌حسینی کارگردان فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» درباره آخرین وضعیت این پروژه گفت: همه چیز آماده شروع فیلمبرداری این اثر است؛ اما تنها مشکلی که با آن رو به رو هستیم تأمین بودجه است. متاسفانه برخی از مدیران سینمایی کشورمان، برای ساخت آثار مختلف کمک می‌کنند؛ اما وقتی نوبت به فیلم‌های ارزشی می‌رسد، می‌گویند بودجه نداریم و نمی‌توانیم کمک کنیم. 

وی درباره این پروژه سینمایی بیان کرد: حدود ۵ سال است که درگیر ساخت این پروژه هستم و نتوانسته‌ام آن را تولید کنم؛ اما حسن این موضوع آن است که طی این مدت بارها و بارها فیلمنامه را بازنویسی کرده‌ام و دیالوگ‌ها غنی شده‌اند. به همین خاطر می توانم بگویم که این فیلمنامه تا به اینجای کار یکی از بهترین فیلمنامه‌های زندگی‌ام بوده است. 

این کارگردان سینمای ایران اظهار کرد: صد درصد پروژه «به کودکان شلیک نکنید» در کشور عراق تولید خواهد شد، چه اینکه داستان فیلم تماماً عراقی است و حتی فیلمنامه هم به زبان عربی ترجمه شده است. همچنین تمامی بازیگران از جمله بازیگر نقش اصلی فیلم که یک مرد است،‌ از کشور عراق انتخاب خواهد شد. 

شاه‌حسینی گفت: تقریباً هیچکسی نمی‌داند که بعد از سقوط مجسمه صدام در عراق تا زمانی که داعش به وجود آمد، چه اتفاقاتی در کشور عراق روی دارد. فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» به همه این موضوعات پرداخته است. این فیلم با اینکه صحنه‌های اکشنی دارد و شاید تا اندازه‌ای خشن به نظر برسد،‌ بسیار لطیف است و به نظرم این لطافت یکی از ویژگی‌های فیلم «به کودکان شلیک نکنید» خواهد بود. 

وی افزود: به نظرم ساخت این فیلم برای مردم ایران بسیار ارزشمند خواهد بود، چرا که با تماشای این فیلم، پی خواهند برد که چرا حضور مدافعان حرم در کشور عراق مهم است. امیدوارم انتظار ۵ ساله من با شیرینی ساخت این فیلم از بین برود.

نظرات

  • علیرضا ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۹
    0 0
    علت این به تعویق افتادن ظلمی است که به عواملتان می کنید....

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.