سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

کشف یک سلبریتی‌ وجدان‌دارتر از سلبریتی‌های وطنی!+ فیلم

مارک رافالو

سینماپرس: مارک روفالو، بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه نویس آمریکا و با مترو معیارهای سلبریتی‌های وطنی که جایزه اسکار مد نظرشان است او تا کنون سه بار نامزد جایزه اسکار برای بهترین بازیگر مرد شده است.

در برترین بودن موقعیت او نسبت به سلبریتی‌های وطنی بی‌سواد شکی نیست؛ مارک رافالو، بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه نویس آمریکا و با مترو معیارهای سلبریتی‌های وطنی که جایزه اسکار مد نظرشان  است، او تا کنون سه بار نامزد جایزه اسکار برای بهترین بازیگر مرد شده  و هربار  انتقاد از سیاست خارجی ایالات متحده در ادوار مختلف سبب شده که او از دست یافتن به این جایزه ناکام بماند.

رفتار سیاسی آکادمی اسکار در قبال را نمی‌توان منکر شد. او در آخرین اظهار نظر ویدئویی که منتشر کرده می‌گوید:

سه سال است که ایالات متحده و عربستان سعودی جنگی سری را آغاز کرده‌اند و فجیع‌ترین فاجعه انسانی را رقم زده‌اند و هشت میلیون نفر انسان را در یک قدمی مرگ از قحطی قرار داده‌اند. نه تنها دولت آمریکا هواپیماهای ما و موشک‌ها و آموزش نظامی برای عربستان فراهم می‌کند بلکه به طور ویژه نقاط مورد نظر برای هدف قرار دادن را نیر برای هواپیماها عربستان تعیین می‌کند وسوخت این هواپیماها را نیز برایشان فراهم می‌کند.به همین دلیل نماینده کنگره برنی سندرز  و مایک لی از ایالات یوتا با هم متحد شده‌اند تانیروهای آمریکایی را از این جنگ غیرقانونی بیرون بکشند. خواهش می‌کنم با این شماره تماس بگیرید و از سناتور ایالات خود بخواهید تا حضور نظامی آمریکا بدون توصیب کنگره را در این جنگ پایان دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.