سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱

همراهی قائمیان با «نشانه‌ها» در پردیس تئاتر شهرزاد

فرهاد قائمیان در نمایش «نشانه‌ها»

سینماپرس: نمایش «نشانه‌ها» به کارگردانی مانلی شجاعی‌فرد از ۱۸ آبان ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینماپرس، فرهاد قائمیان در نمایش «نشانه‌ها» به کارگردانی مانلی شجاعی‌فرد در تصاویر ویدئو وال در پس‌زمینه صحنه حضور دارد و نقش «رییس» را بازی می‌کند. نمایش «نشانه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی مانلی شجاعی‌فرد از ۱۸ آبان در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

فیروزه فیاض بخش تهیه کننده این نمایش است و مازیار فکری ارشاد مدیریت پروژه و مشاوره کارگردان را برعهده دارد. تاکنون حضور مهدی کوشکی، رویا بختیاری، مهدی بوسلیک، محمدحسین صفری، شراره رنجبر و عیسی حسینی در جمع بازیگران نمایش قطعی شده است.

در توضیح نمایش «نشانه ها» آمده است: «نشانه ها» کنکاشی است در جریان زیست بشری در گذر زمان. فلسفه زندگی و در انتها رسیدن به ایستگاه مرگ تعاریف متعددی دارد که در قالب یک نمایش نمی‌گنجند. نمایش «نشانه ها» بخش کوچکی از این تعاریف را در قالب ساختارهای جدید نمایشی در معرض دید مخاطب می گذارد. پرسشی که «نشانه ها» مطرح می کند این است که چرا انسان برای رسیدن به مرگ و نیستی چنین رقابت پرشتابی را در پیش گرفته است؟ آدم ها در این مسابقه قادرند تا هرچه در مسیرشان قرار می گیرد و با منافع شان همسو نیست را کنار بزنند. این همه شتاب در مقابل چه چیز؟ هیچ! آدم باشیم و آدم بمانیم.»

سایر عوامل نمایش عبارتند از: طراح نور، صحنه و مَپینگ: رضا حیدری، طراح گریم: نوید فرح مرزی، طراح لباس: سهیلا شجاعی، طراحی موسیقی: کیارش اعتماد سیف، مدیر تبلیغات و مشاور رسانه: مریم نراقی، عکس: احسان نقابت- محمودرضا فتاحی، منشی صحنه: مرضیه مهاجر، گروه مَپینگ: دکتر علیرضا نشری- امیر نشری.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.