چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

معرفی اعضای شورای سیاستگذاری نهمین جشنواره فیلم «وارش»

 اعضای شورای سیاستگذاری نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «وارش»

سینماپرس: اعضای شورای سیاستگذاری نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «وارش» معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، حجت‌الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو، محمود شالویی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، مهرداد زاهدیان مستندساز، محمدعلی سجادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس، محمدمهدی طباطبایی‌نژاد مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و جعفر صانعی‌مقدم مدیرعامل هنر و تجربه اعضای شورای سیاستگذاری نهمین جشنواره فیلم وارش را تشکیل می‌دهند.

نخستین جلسه این شورا با حضور مهدی قربانپور دبیر جشنواره و اعضای شورای سیاست‌گذاری برگزار شد و فراخوان این رویداد مورد بررسی قرار گرفت.

قربانپور درباره نخستین جلسه این  شورا، گفت: موضوع «فرهنگ عامه» و گسترش آن بار دیگر به جشنواره فیلم وارش بازگردانده شده و این موضوع باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: جشنواره وارش در استان مازندران برگزار می‌شود. استانی که در حاشیه دریای خزر قرار دارد و دریای خزر میراث مشترک ۵ کشور ساحلی است. بنابراین باید از این ظرفیت و همسایگی در گسترش جشنواره‌ای با موضوع فرهنگ عامه استفاده کرد.

نهمین جشنواره بین‌المللی «وارش» پس از وقفه‌ای چهار ساله بهار سال ۹۸ در استان مازندران برگزار می‌شود.

نظرات

  • ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۶
    0 0
    این چهره های تکراری بازیگران اصلی تمام ادارات جشنواره ها سازمانها ونهادهای سینمایی در ایران طی چند سال گذشته است آیا جایی به غیر ازاین آقایان برای کسی وجود خواهد آمد آیا سینمای ایران این طور نابود شده وکوچک شده ودر مانده وهزاران آیا های دیگر که نه در دوره احمدی نژاد در دوره روحانی هم بی پاسخ برجا ماند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.