چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

فیلم کوتاه «باربرها» آماده نمایش شد

 فیلم کوتاه «باربرها»

سینماپرس: فیلم کوتاه «باربرها» به کارگردانی رضا حماسی پس از پایان یافتن مراحل فنی آماده نمایش شد.

 به گزارش سینماپرس،  این فیلم جدیدترین تولید مدرسه ملی سینماست که فروردین۹۷ تولید و مراحل فنی آن در روزهای اخیر به پایان رسیده و به دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران تحویل شده است. وحید نظربیگی، شیوا سرمست و حسین حماسی بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «یک زوج جوان به خانه­‌ای جدید نقل مکان و متوجه چیزهایی می­شوند که از ساکنین قبلی به جا مانده است. آن­ها به تدریج پی­‌می­برند که هیچ چیز حتی اثاثیه خودشان به آن­ها تعلق ندارد.»

از سوابق فیلمسازی رضا حماسی می­توان به ساخت چند فیلم کوتاه داستانی از جمله «پنجره»، «زمین و آسمون»، «معلق در مه» و... ، کارگردانی چند فیلم مستند و نیز فیلمبرداری و تدوین چندین فیلم بلند داستانی اشاره کرد. رضا حماسی فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است و کارگردانی و تهیه کنندگی چندین مجموعه مستند و تلوزیونی را نیز در کارنامه خود دارد.

عوامل فیلم کوتاه «باربرها» عبارتند از: تهیه­‌کننده، کارگردان و تدوینگر: رضا حماسی، نویسنده: محسن رضایی، فیلمبردار: پویا اشتهاردی، مجری طرح: محمد سجادیان، صدابردار: امیر عاشق حسینی، صداگذار: انسیه ملکی، آهنگساز: امیرحسین رضایی، طراح صحنه: نرگس اصلانی، طراح لباس: لیلا تاجدینی، دستیار کارگردان: هانیه جوادی­‌منش، گریمور: فاطمه احمدی، مدیر تولید: محمد حماسی، منشی صحنه: میلاد شکیبا، عکاس: شهرزاد نجفی، مشاور رسانه‌­ای: سعیده الله­‌دادی، محصولی از مدرسه ملی سینمای ایران.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.