چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

اداره کل هنرهای نمایشی منتشر کرد؛

آمار تماشاگران تالار های نمایشی تا ۲۰ مهر ماه

اداره کل هنرهای نمایشی

سینماپرس: مجموعه تئاتر شهر و تالار هنر تهران تعداد تماشاگران نمایش‌های روی صحنه خود را تا ۲۰ مهر ماه اعلام کردند.

به گزارش سینماپرس، روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی آمار تماشاگران چهار نمایش "مرگ و پنگوئن"، "عند از مطالبه"، "سیم و سرمه" و "به آسمان خوب نگاه کن" بود، را به تفکیک اعلام کرد.

نمایش "مرگ و پنگوئن" به کارگردانی پیام دهکردی که تا ۲۰ مهر ماه ۳۱ نوبت در سالن چهارسو روی صحنه رفته میزبان ۳۲۱۳ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۶۸۵ بلیت تمام‌بها، ۴۱۶ بلیت نیم بها، ۱۷۲ بلیت تخفیف‌دار و ۹۴۰ بلیت میهمان ارائه شده و گیشه آن ۶۰۹ میلیون و ۱۸۰ هزار ریال ثبت شده است. سالن چهارسو برای ۱۲۲ تماشاگر گنجایش دارد.

نمایش "عند از مطالبه" به کارگردانی سامان خلیلیان نیز که تا ۲۰ مهر ۲۸ نوبت روی صحنه رفته میزبان ۱۷۷۸ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۴۱۱ بلیت تمام‌بها، ۱۴۰ بلیت نیم بها، ۲۷۵ بلیت تخفیف‌دار و ۹۵۲ بلیت میهمان ارائه شده که در گیشه ۲۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال برایش ثبت شده است. سالن قشقایی تنها ۹۶ صندلی دارد.

در سالن سایه نیز نمایش "سیم و سرمه" به کارگردانی روزبه حسینی طی ۱۹ اجرایی که تا تاریخ یاد شده انجام داده میزبان ۶۱۷ تماشاگر بوده است. برای این نمایش نیز ۱۹۸ بلیت تمام‌بها، ۲۸ بلیت نیم بها، ۳۳ بلیت تخفیف‌دار و ۳۵۸ بلیت میهمان ارائه شده که در گیشه ۷۱ میلیون و ۵۲۰ هزار ریال شده است. سالن سایه تنها برای ۷۲ تماشاگر صندلی دارد.

نمایش "به آسمان خوب نگاه کن" به کارگردانی شهاب راحله نیز در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر ۱۰ نوبت روی صحنه رفته بوده که ۱۸۵ تماشاگر نیز آن را دیده اند. برای این نمایش ۶۳ بلیت تمام‌بها، ۷ بلیت تخفیف‌دار و ۱۱۵ بلیت میهمان ارائه شده و گیشه آن ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال ثبت شده است. پلاتو اجرا تنها برای ۲۶ تماشاگر صندلی دارد.

دو نمایش تالار هنر که تا کنون ۱۸ و ۲۰ نوبت روی صحنه رفته اند تنها در هفته گذشته با شش اجرایی که داشته اند میزبان ۱۳۴۵ تماشاگر بوده اند.

نمایش پدرآن به کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر هفته گذشته ۶۶۴ تماشاگر داشته که مجموع تماشاگرانش طی ۲۰ اجرایی که تا ۲۰ مهر ماه پشت سر گذاشته به ۱۸۹۳ تماشاگر رسیده است. این نمایش تا کنون ۸۹۵ بلیت تمام‌بها، ۳۷۱ بلیت نیم بها و ۱۴۰ بلیت تخفیف‌دار داشته و تعداد بلیت های مهمانش نیز ۴۸۷ بلیت بوده است. مجموع فروش این نمایش طی ۲۰ نوبت اجرا ۲۱۳ میلیون و ۳۹۰ هزار ریال اعلام شده است.

نمایش دیگر تالار هنر با عنوان "شاپرک ها در خیابان" به کارگردانی ناصر آویژه نیز هفته گذشته ۶۸۱ تماشاگر داشته است. در مجموع ۱۸ اجرایی که این نمایش پشت سر گذاشته ۱۹۹۵ تماشاگر داشته است. آمار بلیت های این نمایش نشان می دهد ۶۹۵ بلیت تمام‌بها، ۲۸۵ بلیت نیم بها، ۳۰۴ بلیت تخفیف‌دار و ۷۱۱ بلیت میهمان برایش ارائه شده است. این نمایش تا ۲۰ مهر ماه به فروش ۱۹۱ میلیون و ۷۹۰ هزار ریال رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.