چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹

ادریس البا، کاراکتر شرور «گربه‌ها» می‌شود

ادریس البا

سینماپرس: در صورت رسیدن به توافق، ادریس البا، بازیگر و تهیه کننده انگلیسی در اقتباس موزیکال «گربه ها» به کارگردانی تام هوپر به عنوان شخصیتی شرور ظاهر می شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از رپ، ادریس البا در حال مذاکرات نهایی برای پیوستن به جنیفر هادسون، تیلور سوییفت و جیمز کوردن در اقتباس موزیکال موفق «گربه ها» اثر اندرو لوید وبر است.

ایان مک کلن، لوری دیویدسن و مت تولی از دیگران بازیگران این فیلم هستند. البا قرار است در این اثر نقش مکاویتی شخصیت شرور داستان را بازی کند.

تام هوپر کارگردان فیلم های «سخنرانی پادشاه» و «بینوایان» این فیلم را که اقتباسیست از کتاب «گربه‌های اهل عمل» نوشته تی اس الیوت، کارگردانی می کند. هوپر در کنار کارگردانی، فیلمنامه فیلم را نیز به همراه لی هال نوشته است. تهیه فیلم را نیز هوپر به همراه تیم بیوان و اریک فلنر از کمپانی ورکینگ تایتل فیلمز و دبورا هیوارد برعهده دارند.

«گربه ها» را ورکینگ تایتل فیلمز در همکاری با مانیومنتال پیکچرز و ریلی یوزفول گروپز (متعلق به اندرو لوید وبر) تهیه می کنند. همچنین استیون اسپیلبرگ، اندرو لوید وبر و آنجلا موریسون در جایگاه مدیرتولید در این فیلم حضور دارند.

موزیکال «گربه ها» به آهنگسازی اندرو لوید وبر که از نظر زمانِ روی صحنه بودن یکی از طولانی ترین اجراها در تاریخ برادوی و وست اِند است، نخستین بار در سال ۱۹۸۱ در لندن روی صحنه رفت. این تئاتر موزیکال که برنده جوایز اولیویه و اونینگ استاندارد بهترین موزیکال شده است، درسال ۱۹۸۳ توانست هفت جایزه تونی از جمله بهترین نمایش موزیکال را بدست آورد.

البا هم اکنون در حال بازی در فیلم «هابز و شاو» در کنار دواین جانسون و جیسون استاتهام است و در آینده نیز در مجموعه تلویزیونی «وارد شو چارلی» متعلق به نتفلیکس دیده خواهد شد. در این مجموعه تلویزیونی البا مدیریت تولید آن را نیز خودش برعهده دارد. او همچنین در فصل پنجم مجموعه تلویزیونی «لوتر» محصول بی‌بی‌سی نیز بازی خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.