چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷

معرفی هنرجویان جوان با مجموعه «فیلم-تئاتر آوا»

مجموعه «فیلم-تئاتر آوا»

سینماپرس: کارگردان مجموعه «فیلم-تئاتر آوا» هدف از تولید این مجموعه را معرفی بازیگران جوان به سینما، تئاتر و تلویزیون دانست.

به گزارش سینماپرس، کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما با اشاره به اینکه نگارش فیلمنامه «یخ چال» را به پایان رسانده است، گفت: قرار بود مدتی پیش این پروژه را جلوی دوربین ببریم که متاسفانه با سرمایه گذار کار با مشکل برخورد کردیم و هنوز مشخص نیست این پروژه چه زمانی جلوی دوربین برود.

وی که مدتی مشغول ساخت یک مجموعه فیلم-تئاتر برای خانه آوا بود، توضیح داد: این مجموعه شامل چند نمایشنامه است که مدیریت فیلمبرداری آن را مرتضی پورصمدی برعهده داشته و سهیل براتی به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد.

کارگردان فیلم «بوفالو» با اشاره به اینکه نویسندگی نمایشنامه های این مجموعه توسط خودش، پیام لاریان و چند نویسنده دیگر صورت گرفته است، توضیح داد: «یک و چند داستان دیگر» نوشته پیام لاریان، «پشت بام» نوشته کیمیا کاظمی براساس طرحی از خودم، «سوله» نوشته علیرضا میرزایی براساس طرحی از خودم از جمله نمایشنامه های مجموعه «فیلم- تئاتر آوا» است.

وی ادامه داد: برای این مجموعه از هنرجویان بازیگری استفاده کرده ام، همچنین ماهان جعفرزاده به عنوان صدابردار با ما همکاری کرده است.

این کارگردان تاکید کرد: این مجموعه را می توان شبیه تله تئاتر دانست با این تفاوت که کارگردان تلویزیونی ندارد.

سجادی حسینی در پایان گفت: قرار است عرضه این مجموعه با همکاری یکی از انتشارات هایی که مسئولیت چاپ دی وی دی برعهده دارند صورت گیرد. تاکید می کنم که هدف اصلی ما از ساخت این مجموعه معرفی بازیگران جوان و جدید به عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون است.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.