جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

اعلام جزییات تازه‌ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران

شهرداد روحانی

سینماپرس: ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی تازه‌ترین کنسرت خود را ۲۳ آبان ماه با اجرای قطعه ماندگار «نی‌نوا» و چند اثر دیگر در تالار وحدت تهران برگزار می‌کند.

به گزارش سینماپرس، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی تازه‌ترین کنسرت خود را ساعت ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه ۲۳ آبان ماه در تالاروحدت تهران برگزار می‌کند.

در این کنسرت قطعاتی چون «نی نوا» به آهنگسازی حسین علیزاده و تک نوازی نی پاشاهنجنی، «سایه روشن» اثری برای کنترباس و ارکستر به آهنگسازی و تک نوازی کنترباس مهدی کلانتری، «کنسرتو عود» به آهنگسازی و نوازندگی عود ارسلان کامکار، «مرثیه‌ای برای یک درد ممتد» به آهنگسازی علی بیرنگ و تک نوازی ویولن پدرام فریوسقی و «فانتزی اورتور پل» به آهنگسازی مهران روحانی برای مخاطبان اجرا می‌شود.

ارکستر سمفونیک تهران ۱۵ شهریورماه نیز اثر ماندگار «نی نوا» به آهنگسازی حسین علیزاده را در تالار وحدت برگزار کرد. در این کنسرت شهرداد روحانی به عنوان رهبر و پدرام فریوسفی به عنوان سولیست ویولن حضور داشتند.

این در حالی بود که اورتور «پل» به آهنگسازی مهران روحانی، قسمت اول سوئیت سمفونی «زندگی» به آهنگساز عباس علوی و حسین کاج، کنسرتو برای گیتار و ارکستر به آهنگسازی امیر محمودی با سولیست گیتار اشکان عقبایی، «مرثیه برای ویولن و ارکستر» اثر علی بیرنگ با سولیستی ویولن پدرام فریوسفی و اجرای آثار دیگری از آهنگسازان ایرانی بخش های دیگر این کنسرت را تشکیل می‌دادند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.