جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

اجرای نمایش «رهسپار خیمه‌ها» از چذابه تا کربلا

نمایش خیابانی «رهسپار خیمه‌ها»

سینماپرس: نمایش خیابانی «رهسپار خیمه‌ها» از ۲ تا ۷ آبان ماه به‌ مناسبت ایام اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه و سپس در شهر کربلا برای زائران اربعین به اجرا درمی‌آید.

به گزارش سینماپرس، نمایش خیابانی «رهسپار خیمه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذاردر قالب گروه تئاتر آئین مردم  از ۲ تا ۷ آبان همزمان با مراسم پیاده روی اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه و سپس در شهرکربلا برای زائران اربعین به اجرا درمی‌آید.

اجرای این تئاتر خیابانی با حمایت موسسه بین المللی تقریب ادیان، اداره کل هنرهای نمایشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و کانون تئاتر دینی مرکز هنرهای نمایشی روزانه در دو نوبت صبح و بعدازظهر اجرا می‌شود.

این نمایش خیابانی که چهارمین  سال است به مناسبت اربعین حسینی در مرز چذابه به اجرا در می‌آید، با استفاده از عناصر تعزیه و موسیقی جنوبی و بهره گیری از هنرمندان با تجربه استان به موضوع شهدای مدافع حرم ومفاهیم عاشورایی  می‌پردازد.

گروه تئاتر آئین مردم با سرپرستی مصطفی بوعذار با بیشترین حجم شرکت در جشنواره ها و رویداد های تئاتری، فعالترین گروه تئاتر خوزستان به شمار می آید.

نمایش خیابانی رهسپار خیمه ها از سال ۹۳ به صورت مستمر در یادمان های راهیان نور و رویداد های هنری کشور ارمنستان، نروژ و ترکیه به اجرا درآمده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.