شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

آغاز انتخاب بازیگران سریال فاخر «سلمان فارسی»

داوود میرباقری در دیدار رئیس مجلس با رئیس صداوسیما و جمعی از کارگردانان

سینماپرس: داوود میرباقری کارگردان مجموعه الف ویژه و فاخر «سلمان فارسی» از آغاز انتخاب بازیگران این سریال خبر داد.

به گزارش سینماپرس، داوود میرباقری که مدتی است عمل جراحی قلب انجام داده و دوران نقاهت خود را می‌گذراند، به یک خبرگزاری گفت: شکر خدا فعلا حالم بهتر شده است، مدتی است از بیمارستان مرخص شده‌ام و فعلا تا بهبود کامل به چالوس آمده‌ام و استراحت می‌کنم. 

وی در پاسخ به اینکه آیا بیماری شما بر روند ساخت سریال فاخر «سلمان فارسی» اثر گذاشته است؟ عنوان داشت: نه! ان‌شاءالله که اثر نگذاشته و در حال حاضر گروه طبق‌برنامه‌ریزی انجام شده کار را پیش می‌برند.  

میرباقری درباره انتخاب لوکیشن‌های سریال سلمان فارسی نیز تصریح کرد: بخشی از لوکیشن‌ها انتخاب شده‌اند اما بخشی از آنها باقی مانده‌ که به محض بهبود آنها را هم انجام خواهیم داد.

کارگردان سریال ماندگار مختارنامه درباره انتخاب بازیگران سریال سلمان فارسی نیز توضیح داد: ما فعلا کارمان را شروع کرده‌ایم و اگر مشکلی پیش نیاید، مسیر را ادامه خواهیم داد. بخشی از گروه پیش تولید مشغول بررسی و تست گرفتن از بازیگران هستند و در همین رابطه نیز به شهرستان‌ها سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: ما در مجموعه «سلمان فارسی» علاوه بر بازیگران سرشناس حتما از بازیگران تئاتر هم بهره خواهیم برد و امیدوارم اگر مشکلی پیش نیاید طی چند ماه آینده کار فیلمبرداری را آغاز کنیم. 

 طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است دکورهای این سریال به صورت ماندگار تولید و ساخته شود و بخش‌هایی از دکور فیلم «محمد(ص)» نیز در سریال میرباقری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در حقیقت بخش‌هایی از شهر مکه این فیلم به عنوان شهر مدینه بازسازی می‌شود که ساخت مسجدالنبی نیز یکی از این موارد است. 

مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» در ۳ دوره ایران، بیزانس و بخش مربوط به اسلام تولید خواهد شد و در دو بخش کودکی سلمان تا رحلت پیامبر(ص) و بازگشت سلمان به مدائن طراحی شده است و در ۴۰ قسمت روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.