شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵

«نشان ارادت» به دنبال شور و شعور حسینی با هم است

برنامه «نشان ارادت»

خبرگزاری فارس: پرسشگر و ایده‌پرداز برنامه مناسبتی «نشان ارادت» گفت: در ساخت این برنامه به دنبال شور و شعور حسینی همراه باهم بوده‌ایم.

منا اورعی گفت: روز اول که آقای هدایتی درباره طرح این برنامه با من صحبت کردند، به این فکر افتادم که در ایام محرم وصفر در تمام شبکه‌های رسانه ملی برنامه‌هایی تحت عنوان امام حسین(ع) و واقعه کربلا ساخته می‌شود. از همان اول به این فکر افتادم که نشان ارادت جایی باشد برای پاسخ به برخی از شبه‌ها و مرجعی باشد برای کسانی که در راه امام حسین(ع) قدم بر می‌دارند. در این راستا گاها برخی از شبهات از طریق افراد شناخته شده در جامعه وارد صفحات مجازی می‌شود. بهترین گزینه خود این افراد بودند که روی صندلی این برنامه بنشینند و تصمیم نهایی این شد که با این افراد گفت‌وگو کنیم یا به نتیجه می‌رسیم و یا نه!

وی با اشاره به این که یک تیم سوژه‌پرداز و هماهنگی مهمان برای انتخاب مهمان‌های برنامه تشکیل شده بود توضیح داد: برای تمام مهمان های برنامه سوالات یکسانی طراحی شده بود، اما در جریان ضبط برنامه با توجه به چالش‌هایی که با دیدن آیتم‌ها و یا خواندن پاکت‌هایی در برنامه ایجاد می‌شد، توانستیم در هر ۶۰ قسمت تنوعی ایجاد کنیم. ما خودمان را برای جواب‌های متفاوت مهمانان آماده کرده بودیم. مهمانان «نشان ارادت» نماینده مخاطبان در برنامه بودند. البته این نکته را باید بگویم در این برنامه سعی کرده‌ایم با هر مهمان مطابق با گذشته اش جلو برویم.

پرسش گر برنامه نشان ارادت درباره هدف کلی این برنامه بیان کرد: در ساخت این برنامه به دنبال شور و شعور حسینی توامان باهم بوده ایم . این برنامه ساخته شده است تا به شبهات ذهنی جامعه از طریق افراد مشهور حرف بزند. گاهی در ساخت برنامه خود مهمان با چرا هایی روبه رو بوده ات که توانسته ایم به آن ها پاسخ بدهیم.

اورعی درباره عدم حضورش در قاب تصویر برنامه «نشان ارادت» توضیح داد: در همان ابتدای کار قرار بود من با مهمان برنامه در قاب تصویر حضور داشته باشم، اما بهرحال چند سالی است  در سازمان صداو سیما به عنوان گوینده خبر فعالیت دارم و ما ممنوعیت حضور گویندگان خبر در قالب مجری در برنامه های تلویزیونی را  در رسانه ملی داریم، به این قانون احترام گذاشتم و از پشت دوربین با مهمان‌های برنامه گفت و گو کردم. این نکته هم می‌توانست هم مثبت باشد هم منفی . منفی از این منظر که مخاطبان در جریان برنامه صدای کسی را می‌شنوند که تصویرش را ندارند و این موضوع گاهی اوقات موجب اعتراض برخی از مهمانان برنامه می‌شد. نکته مثبت این موضوع این است که یک فرم جدید در برنامه تاک شو به حساب می‌آمد.

وی در پایان گفت: در آخر از جناب هدایتی تهیه کننده محترم  برنامه که اعتماد کردند و سکان این برنامه را به دست من سپردند و از جناب آقای پلارک رئیس محترم سازمان عتبات و عالیات کشور و تمام عوامل این برنامه تشکر می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.