یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳

برگزاری اولین جلسه گروه هنرهای تجسمی فرهنگستان هنر

جلسه گروه هنرهای تجسمی فرهنگستان هنر

سینماپرس: گروه هنرهای تجسمی فرهنگستان هنر در حالی نخستین جلسه خود را تشکیل داد که تنظیم فهرستی از موضوعات جامعه تجسمی و ارزیابی اولویت آنها دستور کار این جلسه بود.

به گزارش سینماپرس، در پی تشکیل گروه تخصصی هنرهای تجسمی فرهنگستان هنر، نخستین جلسه این گروه با حضور علیرضا اسماعیلی سرپرست فرهنگستان هنر و همچنین مصطفی گودرزی رییس گروه هنرهای تجسمی و دیگر اعضای این گروه شامل محمد احصایی، جلال شباهنگی، مهدی حسینی، حبیب‌الله صادقی، زهرا رهبرنیا و نیز همراهی محمدرضا حسین‌خانی رییس موسسه صبا برگزار شد.

در این جلسه، اعضای گروه تخصصی تجسمی فرهنگستان هنر، ضمن ابراز خرسندی از تشکیل مجدد این گروه و تاکید بر سعی و تلاش دوچندان مبنی بر بازگشت کاریزمای فرهنگستان هنر در سطح هنر کشور، نقطه‌ نظرات خود را درباره موضوعات مختلف امروز جامعه تجسمی در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و اجرایی مطرح کردند.

تاثیرگذاری بیشتر فرهنگستان هنر در ساحت هنر کشور، فعال‌شدن دوسالانه‌های جهان اسلام، فعال‌شدن نشریات پژوهشی و بررسی آسیب‌های حوزه آموزش از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

در پایان این جلسه به پیشنهاد رییس گروه تجسمی و توافق اعضا، تنظیم فهرستی از موضوعات مختلف در حیطه تجسمی و همچنین مباحث میان‌رشته‌ای مرتبط با آن و سپس دسته‌بندی و ارزیابی اولویت‌ها به منظور بررسی و آسیب‌شناسی در دستور کار قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.