دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

«چارلی در تهران» به مراحل پایانی تدوین رسید

فیلم سینمایی «چارلی در تهران»

سینماپرس: رحمان رضایی تهیه‌کننده فیلم «چارلی در تهران» از پایان ۹۰ درصد از کار تدوین این اثر سینمایی توسط کاوه عزیزی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، رحمان رضایی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «چارلی در تهران» به کارگردانی مهدی آقابابایی در گفتگو با یک خبرگزاری درباره آخرین وضعیت این اثر گفت: تاکنون حدود ۹۰ درصد از تدوین این اثر توسط کاوه عزیزی به پایان رسیده است و فکر می‌کنم طی این هفته این مرحله از کار به طور کامل تمام شود.

وی با بیان اینکه هنوز آهنگساز این اثر انتخاب نشده است، اظهار کرد: طی چند روز آینده با یکی از آهنگسازان برای ساخت موسیقی این فیلم به نتیجه می‌رسیم از همین رو فکر می‌کنم تا ۱۵ آبان ماه «چارلی در تهران» آماده نمایش شود ضمن اینکه برای اکران فیلم تصمیم‌هایی گرفته‌ایم، برای مثال به احتمال زیاد این فیلم پیش از آغاز سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر به نمایش درمی‌آید.

رضایی در پایان درباره دیگر فعالیت‌هایش عنوان کرد: فیلمنامه‌ دیگری تحت عنوان «فشن» دارم اما با توجه به اینکه این روزها درخواست پروانه ساخت به صورت آنلاین انجام می‌شود و دیگر نیازی به حضور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست، هنوز نتوانسته‌ایم اقدام به این امر کنیم چراکه برای ما ثبت نام در سامانه درخواست پروانه ساخت مقداری مشکل است اما فکر می‌کنم ظرف یکی دو روز آینده به کمک افراد دیگر بتوانم از این مرحله گذر کنم.

«چارلی در تهران» داستان زندگی سه بازیگر تئاتر را روایت می‌کند که یکی از آن‌ها علاقه‌مند به شخصیت چارلی چاپلین است و مدام لباس‌های او را می‌پوشد و کارهای او را انجام می‌دهد.

علیرضا خمسه، امیر غفارمنش، سیامک اشعریون، بهمن بهمن‌دار، سحر خزائلی، جواد زیتونی، علی رجایی، مجید علیزاده، حمیدربیعی، هادی رجایی مهر، سید مرتضی حسینی، رضا مرتضوی، سارا بهمن دار، مرضیه صولتی، علی حسن ناصری، مرضیه موسوی، علی صادق پور، محمد صادق پور، محمد شاهرخی و آرمان رضایی در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.