دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

نمایشی درباره صلح جهانی تمدید شد

نمایش «آنالیز»

سینماپرس: دور دوم اجراهای نمایش «آنالیز» که از ۲۳ مهر شروع شده است تا جمعه چهارم آبان‌ماه تمدید شده است.

به گزارش سینماپرس، نمایش «آنالیز» به نویسندگی عدالت فرزانه و طراحی و کارگردانی امید اسدی که از روز دوشنبه ۲۳ مهرماه در تماشاخانه ایران تماشا به صحنه رفته است تا جمعه چهارم آبان‌ماه تمدید شده است.

در این اثر نمایشی رضا زنده‌جاه، افسانه بخشی‌فرد، علی حیدری، ‌پانیذ ملکی، ‌سارا نظری‌، غزاله منیری و ‌آیدا متقیان ایفای نقش می‌کنند.

موضوع نمایش «آنالیز» صلح جهانی است. دنیا پر از جنگ و آشوب شده است و همه در حال کشتن یکدیگر هستند. جنگ نه به آن معنایی که رایج است، گاهی انسان‌ها در خانه، خیابان و مکان‌های عمومی بر سر مسایل پیش پا افتاده با دیگران می‌جنگند در حالی‌که در زندگی تنها محبت، عشق، دوست داشتن و صلح می‌ماند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از تهیه کننده: نفیسه مروتی، طراح حرکات فرم: ساغر صمدی، روابط عمومی و مشاور امور رسانه: علی‌اکبر مجدراد و امیررضا هرمزی، طراح پوستر و بروشور: جواد نقدی، دستیاران کارگردان: ساناز اسماعیلی و محمدرضا خشنو، طراح و اجرای نور: شهریار آهور، انتخاب موسیقی: احمد چراغی فرد و مجری طرح: مهدی قاسمی.

نمایش «آنالیز» تا ۴ آبان‌ماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه ایران تماشا به نشانی خیابان انقلاب، میدان فردوسی، بعد از خیابان نجات الهی(ویلا)، کوچه سمنان پلاک ۳ روی صحنه می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.