دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

توضیحات نوربخش پیرامون استعفای گنجه‌ای

حمیدرضا نوربخش در نشست مطبوعاتی سی و دومین جشنواره موسیقی فجر

سینماپرس: مدیرعامل خانه موسیقی ایرانی به دنبال انتشار خبر استعفای داوود گنجه‌ای گفت چیزی به صورت کتبی به ما اعلام نشده و این موضوع باید در هیات مدیره بررسی گردد.

به گزارش سینماپرس، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی درباره استعفای داود گنجه ای از مجموعه های مدیریتی این نهاد صنفی بیان کرد: امیدواریم رنجش استاد گنجه ای برطرف شود ضمن اینکه چیزی به صورت کتبی به ما اعلام نشده و فقط در خبرگزاری ها منعکس شده است به همین دلیل این مساله باید در هیات مدیره بررسی و در مورد آن صحبت و این مسایل برطرف شود.

وی افزود: استاد گنجه ای از بنیانگذاران خانه موسیقی و از موثرترین افرادی  است که از ابتدا در بنیان خانه موسیقی نقش داشته و دارد و ما هم همیشه از راهنمایی ها و ارشادها و پیگیری های ایشان در هیات مدیره و شورای عالی بهره مند بوده ایم. حتی خود من هم شخصا با راهنمایی های ایشان کارها را جلو بردم و در مدت زمانی که مسئولیت اجرایی داشتم بیشترین پشتوانه برای شخص من پیگیری های استاد داود گنجه ای بوده است.

مدیرعامل خانه موسیقی در پایان بیان کرد: همیشه صحبت ها و بحث هایی وجود  دارد ولی به دلایلی ایشان رنجیده اند که امیدواریم این رنجش با تلاش هیات مدیره برطرف شود. البته هنوز چیزی هم به صورت کتبی اعلام نشده و ایشان فقط در خبرگزاری ها این رنجش را اعلام کردند ولی امیدواریم بتوانیم رنجش ایشان را برطرف کنیم زیرا دوست نداریم که جناب استاد گنجه ای را در خانه موسیقی نداشته باشیم. گرچه هیچ گاه وی از شخص من دور نبوده و نخواهند بود و  من همیشه از راهنماییشان بهره خواهم برد اما این مساله باید در هیات مدیره بررسی و در مورد آن صحبت و این مسایل برطرف شود و ما در خدمت این هنرمند باشیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.