دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲

هادی عامل در تئاتر شهر نمایشی روی صحنه می‌برد

هادی عامل

سینماپرس: هادی عامل از اجرای یکی از نمایش‌های «جسدهای پستی» و «آلفردو» در تئاتر شهر خبر داد.

به گزارش سینماپرس، هادی عامل کارگردان تئاتر که دی ماه ۹۵ نمایش «حساب پرداخت نمی شه» اثر داریو فو را روی صحنه برده بود درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی تئاتر به یک خبرگزاری گفت: بعد از پایان سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نوبت اجرایی در مجموعه تئاتر شهر دارم و می خواهم اثری را در سالن چهارسوی مجموعه روی صحنه ببرم.

وی درباره نمایشنامه های مدنظرش برای اجرا توضیح داد: «جسدهای پستی» اثر داریو فو که هشت بازیگر دارد یکی از آثار مدنظرم است که حدود سه سال است قصد اجرای آن را دارم. همچنین نمایشنامه جدیدی با عنوان «آلفردو» ترجمه کرده ایم که یک کمدی بورلسک و از آثار مدنظر برای اجرا در گروه «پاپتی ها» است.

عامل با اشاره به اجرای نمایشنامه های «افسانه ببر» و «حساب پرداخت نمی شه» اثر داریو فو اظهار کرد: خیلی دوست داشتم که سه گانه آثار داریو فو را با اجرای نمایش «جسدهای پستی» تکمیل کنم.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: نمایش «آلفردو» نیز دارای ۸ بازیگر است و باید دید که کدامیک از این ۲ نمایش برای اجرای در مجموعه تئاتر شهر انتخاب می شود.

وی در پایان سخنان خود درباره گروه بازیگری این آثار نمایشی گفت: بازیگرانی اعم از اعضای گروه تئاتر «پاپتی ها» و چند بازیگر خارج از گروه را مدنظر دارم که تا آغاز تمرین ها، انتخاب و معرفی می شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.