جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

ادامه ضبط «مرگ خاموش» در خارج از کشور

 سریال مرگ خاموش

سینماپرس: ادامه فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «مرگ خاموش» در سه کشور خارجی انجام خواهد گرفت.

به گزارش سینماپرس، «ابوالفضل صفری» تهیه کننده سریال «مرگ خاموش»  گفت: تصویربرداری این سریال به ۸۰ درصد رسیده است.  

وی ادامه داد: اواسط آبان ماه سکانس‌های پایانی فصل یک در یکی از کشورهای خارجی آغاز شده و تا دو ماه تصویربرداری در آن کشور و دو کشور دیگر ادامه دارد. همچنین سکانس‌های ابتدایی فصل دو نیز در همانجا مقابل دوربین خواهد رفت و در ادامه گروه به تهران آمده و باقی سکانس‌ها را در تهران ضبط می‌کنند.  

این تهیه کننده با اشاره به تغییر بازیگران در فصل دو این سریال بیان داشت: تعدادی از بازیگران در فصل دو تغییر خواهند کرد، اما سعید راد، حمید عطایی و جلال فاطمی از بازیگرانی هستند که گروه را در خارج از کشور همراهی می‌کنند.  

وی ادامه داد: تدوین همزمان در حال انجام است و این روزها ضبط موسیقی و تیتراژ را آغاز کردیم.  

صفری درباره تعداد قسمت‌های این سریال نیز افزود: فصل اول سریال «مرگ خاموش» در ۲۵ قسمت و فصل دوم آن در ۳۵ قسمت طراحی شده است.  

سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، علیرضا جلالی تبار، رویا میرعلمی، حمید شریف زاده و ... از بازیگران این سریال هستند و سعید راد در نقش محوری قهرمان و مأمور امنیتی در این سریال ایفای نقش کرده است.

این مجموعه تلویزیونی به جنبه بین‌المللی و مافیایی موادمخدر می‌پردازد و هدف کلی آن، کاهش آسیب‌های اجتماعی است و به واکاوی پشت پرده‌های این آسیب و ناهنجار اجتماعی می‌پردازد و کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد نشان می‌دهد.

این سریال به کارگردانی احمد معظمی و  نویسندگی علی دلگشایی برای یکی از شبکه‌های سیما در حال تولید است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.