جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

نگارش «میمون شاهزاده» توسط نویسنده «شِرِک»

دیوید ان ویز

سینماپرس: دیوید استِم و دیوید وِیز نگارش فیلمنامه یک پروژه بزرگ مشترک میان چین و ژاپن با عنوان «میمون شاهزاده» را بر عهده خواهند داشت.

به گزارش سینماپرس، انیمیشنی بزرگ به کارگردانی جان اِی دِیویس با بودجه کلان کشورهای ژاپن و چین و با نویسندگی دیوید استِم و دیوید وِیز نویسنده «شِرِک» و برنده اسکار با دفتر پکنِ گروه فیلم‌سازی بونا و کمپانی انیمیشن ژاپنی «تویی»  ساخته می‌شود.

این دو کمپانی بزرگ چینی و ژاپنی در جریان فستیوال بین‌المللی فیلم توکیو اعلام کردند که انیمیشنی سینمایی با عنوان «میمون شاهزاده» می‌سازند.

داستان اصلی این فیلم ملهم از داستان کلاسیک چینی «سفر به غرب» و شخصیت‌هایی طراحی شده توسط «نائوتو اوهشیما» خالق بازی ویدیویی معروف «هج‌هاگ» سونیک است.

«جان اِی دیویس» خالق «جیمی نورتن: پسر نابغه» و «بالی مورچه» کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. «جِی دیوید اِستِم» نویسنده برنده اسکار و «دیوید اِن وِیز» نویسنده فیلم انیمیشن معروف «شرِک۲» نویسندگی فیلم‌نامه «میمون شاهزاده» را برعهده دارند.

«چاک ویلیامز» که قبلا در کمپانی‌های پیکسار و دیزنی «برادر بیر» و «دیو و دلبر» را ساخته، تهیه‌کنندگی این پروژه را برعهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.