جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

شرکت در مسابقه عکاسی «نحن إخوة» با ارسال هشتگ

مسابقه عکاسی «نحن إخوة»

سینماپرس: علاقمندان برای شرکت در مسابقه عکاسی «نحن إخوة» می توانند عکس های خود را با هشتگ مربوطه در شبکه های اجتماعی منتشر کنند.

به گزارش سینماپرس، طبق اعلام مسئولان برگزاری مسابقه عکاسی «نحن إخوة»، در مسیر سفر اربعین با یک یا چند نفر از زائران غیرایرانی (اروپایی، آمریکایی، آفریقایی، آسیایی، مخصوصاً اهالیِ عراق) عکس دونفره یا چند نفره گرفته و آن را با هشتگ #نحن_إخوة (به اعراب هشتگ دقت شود) در پیج اینستاگرام یا اکانت توئیترتان پست کنید. این هشتگ باید روی عکس‌ها هم حک شود.

جاماندگان از سفر هم می‌توانند عکس اعضای خانواده، دوستان یا عزیزان تان را که در این سفر شرکت کرده‌اند، به همراه زائران غیرایرانی، با هشتگ مذکور در پیج اینستاگرام یا اکانت توئیتر خود پست کنید. محدودیتی در تعداد تصاویر ارسالی وجود ندارد.

مهلت شرکت در مسابقه تا ۸ آبان (روز اربعین) اعلام شده است. به ۵ نفر از شرکت‌کنندگان، به قید قرعه، هرکدام مبلغ یک میلیون تومان هدیه اهدا می‌شود. 

زمان قرعه‌کشی، ۴ آذر مصادف با میلاد پیامبر مهربانی‌ها است و مراسم قرعه کشی بصورت زنده(live) از پیج حرکت جهانی اربعین به نشانی Instagram.com/unity_Story پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.