جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳

نقش متفاوت جولیا رابرتز در درامی خانوادگی

جولیا رابرتز

سینماپرس: فیلم سینمایی «بن برگشته» با بازی متفاوت جولیا رابرتز، هنرپیشه سرشناس امریکایی تا دو ماه دیگر به روی پرده می رود.

به گزارش سینماپرس، جولیا رابرتز بازیگر قدیمی سینمای هالیوود بار دیگر با نقشی سخت و متفاوت به سینماها باز خواهد گشت. بر اساس نظرات منتقدان این نقش می تواند برای رابرتز بسیاری از جوایز را به همراه داشته باشد.

جولیا رابرتز نقش مادر میانسالی را ایفا می کند که سالها از مرگ همسرش گذشته و پسرش او را تنها گذاشته است. وی در تنهایی و افسردگی به سر می‌برد تا اینکه پسرش در شب کریسمس به خانه باز می گردد اما این اتفاق به هیچ وجه خوشایند نیست.

حضور متفاوت جولیا رابرتز در فیلمی با موضوع خانواده

فیلم سینمایی "بن برگشته" به کارگردانی "پیتر هجز" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از هفتم دسامبر سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد.

لوکاس هجز، جولیا رابرتس، کاترین نیوتون، کورتنی بی. ونس، ریچل بی جونز، دیوید زالدویر، الکساندر پارک، مایکل ایسپر، جک دیویدسون، کامرون رابرت و جاکاری فریز از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

حضور متفاوت جولیا رابرتز در فیلمی با موضوع خانواده

چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می‌دهد، نقشه‌ای از جهان، درباره یک پسر، تکه‌های آوریل، دن در زندگی واقعی، زندگی عجیب تیموتی گرین و بن برگشته از جمله آثاری هستند که هجز کارگردانی آنان را بر عهده داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.