شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵

تا پایان هفته،

مهلت ارسال آثار به مسابقه بسته‌های کوتاه رادیویی تمدید شد

مسابقه بسته‌های کوتاه رادیویی

سینماپرس: با تصمیم ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معاونت صدا مهلت ارسال آثار به مسابقه بسته‌های کوتاه رادیویی چهل سالگی انقلاب اسلامی تا آخر هفته جاری می باشد.

به گزارش سینماپرس، علیرضا حبیبی دبیر ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معاونت صدا گفت: در راستای ایجاد رقابت میان برنامه‌سازان و تولید کنندگان آثار در شبکه‌های رادیویی و فضای مجازی و توجه به موضوعات چهل سالگی انقلاب مسابقه‌ای طراحی شد که برنامه‌سازان به تهیه بسته‌های کوتاه رادیویی تشویق شوند از همین رو به برنامه‌سازان فرصت داده شد که تا پایان هفته آثار خود را در سایت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی بارگذاری کنند.

حبیبی ادامه داد: برنامه‌سازان به مناسبت بهار چهل سالگی انقلاب اسلامی می‌توانند بسته های رادیویی را در ساختارهای آنونس حداکثر تا ۲ دقیقه، بسته‌های انگیزشی و اطلاع رسانی حداکثر تا ۳ دقیقه، بسته‌های گزارشی حداکثر تا ۵ دقیقه، بسته‌های مستند حداکثر تا ۱۰ دقیقه، بسته‌های روایی حداکثر تا ۱۰ دقیقه و بسته‌های چند رسانه‌ای حداکثر تا ۳ دقیقه به دبیرخانه ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معاونت صدا ارسال یا در سایت http://۴۰.seda.ir  بارگذاری کنند.

وی دستاوردها، پیشرفت ها و خدمات در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، نظامی، علمی، اجتماعی، پزشکی، دینی و سیاسی را از موضوعاتی دانست که برنامه‌سازان می توانند برای آن آثار تولید کنند و سپس تصریح کرد: برای شرکت در هر بخش و ارسال آثار محدودیتی وجود ندارد.

حبیبی عنوان کرد: نه تنها برنامه‌سازان معاونت صدا بلکه همه کسانی که می توانند به تولید آثار در این زمینه بپردازند قادر به شرکت در این مسابقه هستند و  آثار آنها در بخش‌های معاونت صدا، مراکز استان ها و آزاد بررسی می‌شود.

دبیر ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معاونت صدا اظهار کرد: همزمان با افتتاح رادیو انقلاب در ۲۰ آبان از برگزیدگان مسابقه، شبکه‌های برتر و نهادهای همکار با ستاد چهل سالگی انقلاب اسلامی معاونت صدا تجلیل می شود.

حبیبی در پایان با اشاره به جوایز برندگان گفت: به نفرات اول در هر بخش تندیس، لوح سپاس  و ۲۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال، نفرات دوم در هر بخش لوح سپاس و ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال و نفرات سوم در هر بخش لوح سپاس و ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تعلق می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.