سه‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

در آستانه جشنواره چهل‌وهشتم رشد؛

انتشار فراخوان عضویت در کانون فیلم رشد

 کانون فیلم رشد

سینماپرس: کمتر از سه هفته باقی مانده تا آغاز به کار دوره چهل و هشتم جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، کانون فیلم رشد فراخوان عضویت منتشر کرد.

به گزارش سینماپرس، عضویت در کانون فیلم رشد رایگان است و اعضای کانون می‌توانند از تمامی برنامه‌های چهل‌وهشتمین دوره جشنواره فیلم رشد، به صورت رایگان استفاده کنند. شرکت در جلسات گفت‌وگو با فیلمسازان، کارگاه‌های آموزشی، دیدار با کارگردان‌ها، بازیگران و عوامل فیلم‌های شرکت‌کننده در جشنواره برای افرادی که عضو کانون شوند، میسر خواهد شد.

امکان شرکت در مسابقه تصویری نقد فیلم‌های جشنواره (با صدها جایزه ی ارزنده)، عضویت رایگان در سینماتک فیلم رشد، حضور تعدادی از اعضا در مراسم افتتاحیه و اختتامیه  جشنواره، از دیگر مزایای عضویت در کانون فیلم رشد است.

سینماگران، سینمادوستان، دانشجویان، آموزگاران و دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به سایت کانون به نشانی http://festival.roshd.ir ثبت نام کنند و به عضویت کانون فیلم رشد در آیند.

اعضای کانون فیلم رشد، برای اطلاع از نحوه و زمان تحویل کارت عضویت، اخبار و برنامه‌های جشنواره و چگونگی شرکت در مسابقه تصویری نقد فیلم‌های حاضر در چهل‌وهشتمین جشنواره  فیلم رشد، در فضای مجازی، به نشانی @roshdfilmfestival در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش چهل‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد را از ۲۵ آبان تا ۲ آذر ۹۷ به دبیری وحید نیکخواه آزاد در سینما فلسطین تهران برگزار خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.