جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

شروع برنامه‌های «نگاهی به سینمای نئورئالیسم ایتالیا»

نگاهی به سینمای نئورئالیسم ایتالیا در موزه سینما

سینماپرس: روز گذشته برنامه «نگاهی به سینمای نئورئالیسم ایتالیا» با حضور با حضور شهاب‌الدین عادل و رییس موزه ملی سینمای ایتالیا آغاز به کار کرد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «نگاهی به سینمای نئورئالیسم ایتالیا» پنجشنبه (۱۰ آبان‌ ماه) با نمایش فیلم سینمایی «رم شهر بی‌دفاع» و برپایی نمایشگاه گزیده عکس فیلم‌های مکتب سینمای نئورئالیسم در موزه سینمای ایران، آغاز به کار کرد.

برپایی نشست پژوهشی و تخصصی از دیگر برنامه‌های این رویداد فرهنگی و سینمایی است که شنبه (۱۲ آبان‌ ماه ) ساعت ۱۷ در سالن سینما فردوس موزه سینما برگزار می‌شود و «شهاب‌الدین عادل» پژوهشگر و مدرس سینما و «سرجو توفتی» رییس موزه ملی سینمای ایتالیا سخنرانان این نشست خواهند بود.

یادآوری می‌شود، برنامه نمایش فیلم‌های سینمای نئورئالیسم ایتالیا تا ۱۴ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت و فیلم‌های «واکسی»، «دزد دوچرخه»، «امبر تو دی» و «معجزه در میلان» به ترتیب در روزهای ۱۱ تا ۱۴ آبان‌ماه ساعت ۱۹ در موزه سینما روی پرده می‌روند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از نمایشگاه گزیده عکس فیلم‌های مکتب سینمای نئورئالیسم که در «گالری توگراف» موزه سینما برپا شده‌است، بازدید کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.