جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

روایتی از فوعه و کفریا در جشنواره مقاومت

 مستند «با صبر زندگی»

سینماپرس: «با صبر زندگی» عنوان مستندی از وحید فراهانی است که پیرامون محاصره شدگان شهرک‌های فوعه و کفریا ساخته شده و در جشنواره مقاومت پانزدهم به نمایش در می‌آید.

به گزارش سینماپرس، مستند سینمایی «با صبر زندگی» به کارگردانی وحید فراهانی در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت راه‌ یافت.

این مستند روایتی است از محاصره و تبادل اهالی دو شهرک فوعه و کفریا در سوریه، عشق و روابط انسانی میان خانواده‌های سوری و شرایطی که برای کودکان جنگ، به وجود آمده ...

این مستند ۵۱ دقیقه‌ای با عنوان «با صبر زندگی» به تهیه کنندگی سیدهاشم موسوی تولید شده و  تصویربرداری آن توسط وحید فراهانی، کمیل احمدی، سید هاشم موسوی صورت گرفته است.

وحید فراهانی متولد ۱۳۶۸ از تهران است و آثاری چون: «بدون مرز عشق»، «سلفی با ابومهدی»، «تک تیرانداز»، «با مرگ زندگی»، «هجده»، «باصبر زندگی»، «شیخ المجاهدین» را در کارنامه دارد.

پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و سازمان های مختلف کشور همزمان با هفته گرامیداشت بسیج از ۵ تا ۹ آذر به دبیری محمد خزاعی در تهران و اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.