شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱

پوستر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد

 پوستر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان رونمایی شد

سینماپرس: پوستر بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با شعار «کودک و حقوق شهروندی» رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، آیین رونمایی از پوستر بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان صبح امروز (شنبه ۱۲ آبان) در مدرسه ابتدایی «شهید سردار حسین همدانی» در دیزج همدان برگزار شد.

در آیین رونمایی از پوستر جشنواره بیست و پنجم، فرماندار همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان و هنرمندانی چون مجید قناد، حسین محب‌اهری، مریم کاظمی دبیر جشنواره و اردشیر صالحپور قائم مقام و مشاور دبیر حضور داشتند.

دبیر جشنواره بیست و پنجم تئاتر کودک و نوجوان در این مراسم با ابراز خرسندی از اینکه در همدان و در جمع کودکان این پوستر رونمایی می‌شود، اظهار کرد: شعار امسال جشنواره «کودک و حقوق اجتماعی» و «کودک و حقوق شهروندی» است که امیدواریم کودکان از حقوق خود آگاه شوند.

مریم کاظمی بیان کرد: کودکان باید بدانند کجا هستند و چه حقوقی دارند. همه کارها با هدف نشاط آنهاست، بنابراین باید انرژی و نشاط خود را حفظ کنند زیرا همه ما بزرگترها و همه مسئولان به آنها نیاز داریم.

وی با بیان اینکه امیدواریم همواره چهره کودکانمان خندان باشد و بتوانیم برای آنها کارهای خوبی انجام دهیم، گفت: کودکان امید و آینده‌سازان کشور هستند که باید برای فرهنگ و هنر آنها نیز تلاش وافری صورت گیرد.

فرماندار همدان نیز ضمن تشکر از همه کسانی که این بستر را برای برگزار جشنواره فراهم کردند، اظهار کرد: امیدواریم امسال جشنواره خوبی برگزار کنیم.

علی تعالی بیان کرد: از مربیان آموزش و پرورش و اولیا دانش‌آموزان نیز تشکر می‌کنم که امروز در برگزاری این جشن سهیم شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در آیین رونمایی از پوستر جشنواره با تأکید بر اینکه جشنواره امسال با طراوت بیشتری برگزار خواهد شد، گفت: امروز آغاز اولین گام کار جشنواره و رونمایی از پوستر است.

علیرضا درویش‌نژاد با بیان اینکه جشنواره کودک و نوجوان برای شما و به نام شماست، افزود:

از معلمان، مدیران آموزش و پرورش و مسؤولان استان نیز تشکر می‌کنم که امروز را برای جشن جشنواره آماده کردند.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این جشن بسیاری از بزرگان تلاش کرده‌اند، افزود: امیدواریم بتوانیم جشنواره امسال را متفاوت از هر سال برگزار کنیم.

پوستر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان رونمایی شد

مجید قناد، مجری برنامه‌های کودک و نوجوان نیز که در این مراسم حضور داشت، با بیان اینکه مسؤولان شما را دوست دارند، افزود: مسؤولان و هنرمندان برای این جشنواره  تلاش زیادی کردند که باید قدردان آنها بود.

حسین محب اهری بازیگر، مجری و کارگردان تئاتر و تلویزیون کشور نیز خطاب به کودکان گفت: زندگی در این سرزمین زیبا و به خصوص این شهر افتخارآمیز مثل یک تابلو نقاشی سیاه و سفید است که شما با کمک مسئولان، مربیان، معلمان و والدینتان رنگ های شاد به آن می بخشید.

در حاشیه این مراسم به همه دانش‌آموزان بسته لوازم‌التحریر هدیه داده شد.

این مراسم با حضور مریم کاظمی، دبیر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک، مسئولان استانی، مجید قناد و حسین محب اهری و جمعی دیگر از هنرمندان و صدها نفر از نوباوگان، کودکان و نوجوانان و خانواده‌هایشان برگزار شد و خود کودکان و نوجوانان این پوستر را رونمایی کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.