شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

مشخص شدن مکان‌های برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت»

مکان‌های برگزاری جشنواره فیلم مقاومت

سینماپرس: برج میلاد، تالار وحدت و مجموعه‌های فلسطین و عصرجدید؛ به عنوان مکان‌های برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» مشخص شد.

به گزارش سینماپرس، مکان‌های برگزاری آیین‌های رسمی افتتاحیه و اختتامیه، سالن‌های نمایش فیلم و برپایی برنامه‌های گفتمان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» مشخص شد.

شورای برگزاری این رویداد سینمایی پس از بررسی و ارزیابی پردیس‌های سینمایی و تالارهای اجتماعات مختلف، تالار وحدت را برای اجرای مراسم آیین افتتاحیه این جشنواره انتخاب کرد. همچنین برج میلاد به دلیل برخورداری از شاخص‌های مورد نیاز برای قابلیت‌های پیش‌بینی شده در طراحی و معماری مراسم‌های ویژه اختتامیه به عنوان مکان برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره انتخاب کرد.

۲ مجموعه سینمایی فلسطین و عصرجدید به دلیل مرکزیت، دسترسی آسان و نزدیکی به مراکز دانشگاهی و برآیند نتیجه کمیته نظرسنجی دوره گذشته جشنواره، برای اکران فیلم‌های بخش‌های مختلف جشنواره تعیین شد. در کنار نمایش فیلم‌ها، برنامه‌های گفتمانی، آموزشی و جنبی جشنواره نیز در همین مکان‌ها برپا می‌شود.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و سازمان‌های مختلف کشور همزمان با هفته گرامیداشت بسیج از ۵ تا ۹ آذر به دبیری محمد خزاعی در تهران و اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.