شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵

کارگردانی سریال بانوی مجتهد توسط عزیزالله حمیدنژاد تکذیب شد

عزیز الله حمید نژاد

سینماپرس: عزیزالله حمیدنژاد کارگردان سینما و تلویزیون که چند روز پیش گفته شد سریال ۱۳ قسمتی بانوی مجتهد نصرت امین را می سازد، این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش سینماپرس، چند روز پیش خبری مبنی بر ساخت سریال ۱۳ قسمتی بانوی مجتهد نصرت امین منتشر شد و اینکه قرار است عزیزالله حمیدنژاد کارگردان سینما و تلویزیون این اثر را کارگردانی و رسول هنرمند تهیه کند.

حمیدنژاد که به تازگی تصویربرداری سریال «بانوی عمارت» را به پایان رسانده است درباره ساخت سریال بانو امین به یک خبرگزاری گفت: متاسفانه خبری که چند روز پیش منتشر شد کذب است و برای انتشار این خبر مرا در جریان قرار ندادند.  

وی ادامه داد: من حدود ۱۵ سال پیش بنا داشتم چنین سریالی بسازم اما به نتیجه نرسیدم و پیگیری ها برای ساخت این سریال به جایی نرسید.

کارگردان «بانوی عمارت» درباره اینکه چطور در این سال ها خبری از سریال بانو امین مطرح نشده است، گفت: ساخت این سریال همان سال ها به فراموشی سپرده شد و کسی پیگیر آن نشد و به تازگی هم با من صحبتی نشده است بنابراین اگر قرار بود به خبر ۱۵ سال پیش استناد کنند باید به آن زمان اشاره می کردند. 

وی که این روزها مونتاژ سریال «بانوی عمارت» را در دست دارد درباره ساخت سریال با موضوع زندگی بانو امین توسط خودش در آینده عنوان کرد: من رسول هنرمند را که گفته شده است تهیه کنندگی این سریال را برعهده دارد، نمی شناسم و هیچ دیداری هم با وی نداشته ام بنابراین این خبر را تکذیب می کنم و بعید می دانم  سراغ ساخت آن بروم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.