شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵

«اقیانوس آرام» با مهمان‌های خاص به روی آنتن می‌رود

فصل دوم «اقیانوس آرام»

سینماپرس: فصل دوم «اقیانوس آرام» که نسبت به فصل قبلی خود تغییراتِ زیادی داشته، از همین هفته در سه بخش اصلی و چند آیتم میانی پخش خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، این برنامه که پس از سال‌ها به طور اختصاصی برای نوجوانان طراحی شده، از همین هفته از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد.

«اقیانوس آرام»، که سال گذشته به صورت زنده پخش می‌شد، در سری دوم با تغییر فضا به سمت موضوعات مختلف نوجوانانه رفته و تلاش می‌کند در همکلامی با نوجوان‌های مختلف، آسیب‌ها و چالش‌های این رده سنی حساس را مورد بررسی قرار دهد.

فصل دوم «اقیانوس آرام» که نسبت به فصل قبلی خود تغییراتِ زیادی داشته، در سه بخش اصلی و چند آیتم میانی پخش خواهد شد. به گفته هادی نعمت‌الهی کارگردان اقیانوس آرام، اولین بخش و جذاب‌ترین قسمت برنامه، حضور مهمانی است که به دعوت بچه‌ها به برنامه می‌آید و برایشان قصه نوجوانی‌اش را تعریف می‎‌کند.

او توضیح داد: این بخش به صورت استندآپ اما نه استندآپ کمدی اجرا می‌شود. مهمانان این بخش کسانی هستند که بچه‌ها پذیرفته‌اند قصه نوجوانی‌شان می‌تواند الگوی خوبی برای‌شان باشد؛ کسانی از میان فوتبالیست‌ها، هنرمندان، دانشمندان، نویسندگان و… که با بررسی جوانب مختلف انتخاب شده‌اند.

نعمت الهی در توضیح بخش دوم و سوم برنامه گفت: در بخش دوم برنامه نوجوانان حاضر در استودیو نسبت به قصه‌ مهمان واکنش نشان می‌دهند و سوالات‌شان را می‌پرسند. در بخش سوم برنامه نیز یک مهمان نوجوان به برنامه خواهد آمد که او نیز توسط خود بچه‌ها انتخاب شده‌ است. این مهمان هم سن و سال بچه‌هاست و اتفاقا قرار نیست نوجوان عجیبی باشد که مثلا المپیادی است یا ١٠ عدد را می‌تواند ذهنی با هم ضرب بکند! بلکه این نوجوان کسی مانند اغلب نوجوان‌هاست که فقط بیشتر از دیگران به خودش باور داشته و توانسته کار مهمی انجام بدهد.

این کارگردان تلویوزیون در توضیح میهمانان خاص بخش سوم برنامه هم بیان کرد: در میان مهمان‌های بخش سوم، باز هم میزبان یک نوجوان دیگر خواهیم بود که او هم توانسته با اتکای به خود کارهای بزرگ انجام بدهد. مثلا در بین این مهمان‌های خاص می‌توان به نوجوانی اشاره کرد که توانسته به تنهایی یک اسلحه تولید کند؛ یا نوجوانی دیگر که در زمین کشاورزی کارآفرینی و برای چندین نوجوان دیگر اشتغال ایجاد کرده است. همچنین نوجوان غیور دیگری داریم که با وجود سن کم در سرپل ذهاب مشغول ساخت خانه‌شان است و … .

نعمت الهی در پایان با اشاره به برنامه‌های معدودی که در تلویزیون برای مخاطب نوجوان ساخته شده، گفت: شاید بعد از برنامه موفق «نیم‌رخ» که در انتهای دهه هفتاد از تلویزیون پخش شد، اقیانوس آرام اولین برنامه‌ای باشد که به طور اختصاصی برای نوجوانان در مورد آن‌ها ساخته شده است.

به گزارش روابط عمومی «اقیانوس آرام»، این برنامه ترکیبی نوجوانانه که خود نوجوان‌ها در ساخت و تولید آن مشارکت دارند، از چهارشنبه این هفته در سه روز متوالی پخش خود را آغاز خواهد کرد.

«اقیانوس آرام» محصول مرکز اوج کودک و نوجوان به کارگردانی هادی نعمت اللهی و تهیه کنندگی وحیدملتجی و مجری طرح امیر شکرچی زاده، از این پس هر هفته در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ٢١ روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.