شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷

نمایش دو سریال طنز در شبکه آی‌فیلم

نمایش سریال‌های طنز در آی‌فیلم

سینماپرس: شبکه آی‌فیلم هم‌زمان با فرارسیدن ماه ربیع، دو مجموعه «دیوار به دیوار» و «لیسانسه‌ها» را در جدول پخش خود قرار داده است.

به گزارش سینماپرس،  مجموعه «دیوار به دیوار» محصول سال ۱۳۹۶ به‌کارگردانی سامان مقدم، هر شب ساعت ۲۰:۰۰ روی آنتن قرار می‌گیرد.

هنرپیشگانی همچون فرهاد آییش، ویشکا آسایش، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، رویا تیموریان، امیر مهدی ژوله، علی شادمان و آزاده صمدی در این مجموعه طنز ایفای نقش کرده‌اند.

دیوار به دیوار داستان پنج خانواده را روایت می‌کند که پیش از این هیچ آشنایی با یکدیگر نداشته‌ و به دلایلی مجبور می‌شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند.«دیوار به دیوار» در ساعت‌های ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ بازپخش می‌شود.

سریال  «لیسانسه‌ها» به‌کارگردانی سروش صحت نیز ساعت ۲۱:۰۰ هر شب روی آنتن می‌رود.

«لیسانسه‌ها» محصول سال ۱۳۹۵ است و بازیگرانی همچون بهنام تشکر، متین ستوده، مهران رجبی، امیرحسین رستمی،هوتن شکیبا، امیر کاظمی، بیژن بنفشه‌خواه و کاظم سیاحی در این مجموعه حضور دارند.

خلاصه داستان این مجموعه از این قرار است: حبیب وضع مالی مناسبی دارد ولی به‌علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی، هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را از آغاز زندگی مشترک دور می‌کند. مازیار، فرزند خانواده‌ای پرتنش و گرفتار است و فکر مهاجرت در سر دارد. حبیب و مسعود و مازیار سه رفیق لیسانسه‌اند.

هرشب دو قسمت از این سریال روی آنتن می‌رود و در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ بازپخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.