دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

در حوزه فیلمسازی و سینما

تفاهم نامه همکاری میان انجمن سینمای جوانان و وزارت بهداشت، به امضا رسید

امضای تفاهمنامه همکاری میان انجمن سینمای جوانان و وزارت بهداشت

سینماپرس: در حاشیه دیدار رییس سازمان سینمایی از جشنواره فیلم کوتاه تهران، تفاهمنامه همکاری میان انجمن سینمای جوانان ایران با وزارت بهداشت در حوزه فیلمسازی و سینما به امضا رسید.

به گزارش سینماپرس، تفاهمنامه همکاری میان انجمن سینمای جوانان ایران با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی، سیدصادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و امیر لله‌گانی مدیرکل فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امضا شد.

سیدصادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در این باره گفت: این تفاهمنامه شامل برگزاری کلاس‌های فیلمسازی، سینما و عکاسی برای دانشجویان پزشکی است که به سینما علاقمند هستند.

وی ادامه داد: در این تفاهمنامه استادان، سرفصل‌های آموزشی و گواهینامه فیلمسازی از سوی انجمن سینمای جوانان ایران تامین می‌شود و هزینه‌ها از سوی وزارتخانه پرداخت خواهد شد.

دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تاکید کرد: این تفاهمنامه، اتفاق خوبی را رقم می زند زیرا ما منتظر نماندیم تا هنرجویان علاقمند به سینما به سراغ ما بیایند بلکه به شکل تخصصی- گرایشی به سراغ آنها رفتیم. در این دوره وارد حوزه پزشکی شدیم و امیدواریم که بتوانیم در حوزه‌های صنعتی نیز وارد شویم و با آنها نیز این همکاری را داشته باشیم.

موسوی در خاتمه گفت: بهترین اتفاقات سینمایی در حوزه مستندسازی رخ می‌دهد زیرا وقتی آنها شناخت کامل تری نسبت به حوزه تخصصی خود دارند در صورت فراگیری مستندسازی نیز می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.