دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹

حضور کارگردان مطرح آمریکایی در جشنواره «مقاومت»

فیلمساز مطرح آمریکایی در جشنواره «مقاومت»

سینماپرس: جرمی ویلیام با مستند سینمایی «بر روی لبه چاقو» در بخش مسابقه بین‌الملل پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت حضور دارد.

به گزارش سینماپرس، جرمی ویلیام، کارگردان آمریکایی و سازنده اثری چون «زاویه باز، قدبلندترین‌ها در انگلیس» با مستند سینمایی «بر روی لبه چاقو» در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره مقاومت حضور دارد.

این فیلم که تصویربرداری آن در طول ۵ سال انجام شده‌ است، نگاهی ویژه به زندگی جرج دال نایف و شروع فعالیت‌های سیاسی او در جنبش حمایت از حقوق بومیان آمریکا دارد.

کارگردان «زاویه باز، قدبلندترین‌ها در انگلیس»، به مشکلات زندگی و بزرگ شدن جرج دال نایف در منطقه Pine Ridge Reservation می‌پردازد و چالش‌های پیش روی او در پذیرفتن رهبری خانواده پس از پدر کهن سالش را به تصویر می‌کشد.

تحقیق این فیلم را الی کین و جرمی ویلیام انجام داده‌اند و تصویربرداری آن برعهده استیون رابینسون بوده است. نیک فنتون تهیه کننده این فیلم ۹۰ دقیقه‌ای است.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و نهادهای مختلف از ۵ تا ۹ آذر به دبیر محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.