دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷

بازدید آیت‌الله رئیسی از چند کتاب‌فروشی خیابان انقلاب

بازدید آیت‌الله رئیسی از چند کتاب‌فروشی خیابان انقلاب

سینماپرس: آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، تولیت آستان قدس رضوی، در آستانه هفته کتاب به چند کتاب‌فروشی در خیابان انقلاب رفت و پای صحبت مدیران این کتاب‌فروشی‌ها نشست.

به گزارش سینماپرس، آیت‌الله رییسی در این بازدید که شامگاه یکشنبه، بیستم آبان انجام شد، ابتدا به کتاب‌فروشی به نشر در خیابان انقلاب تهران رفت و ضمن بازدید از این فروشگاه بزرگ کتاب با مدیران آن به گفت‌وگو پرداخت‌.

وی ضمن بیان خاطراتی از دورۀ جوانی خود و نحوۀ تهیۀ کتاب در آن سال‌ها، در جریان رویکردها و برنامه‌های جدید فروشگاه انتشارات به‌نشر که متعلق به آستان قدس رضوی است قرار گرفت و وضعیت فعالیت نویسندگان مختلف و فروش کتاب‌های ایشان را جویا شد.

وی سپس از کتاب‌فروشی کیهان در راستۀ انقلاب بازدید کرد و پس از آن به فروشگاه ترنجستان سروش رفت. رئیسی ضمن بازدید از آثار موجود در قفسه‌های بخش‌های مختلف و تورق برخی از آنها دربارۀ وضعیت اقتصادی کتاب و نشر و مشکلات ناشی از افزایش قیمت کاغذ و هزینۀ تمام‌شدۀ چاپ کتاب و نگرانی‌های موجود در این زمینه با مدیر این کتاب‌فروشی به گفت‌وگو پرداخت و از نزدیک در جریان قیمت‌ها و تاثیر آن بر خرید مشتریان کتاب قرار گرفت.

در ادامۀ این دیدار، سعید مکرمی، مدیر ترنجستان سروش، کتاب پرمخاطب «احضاریه» نوشتۀ علی موذنی را به آیت‌الله رئیسی اهدا کرد.

تولیت آستان قدس رضوی در پایان این بازدید، ضمن آروزی موفقیت برای ناشران و کتاب‌فروشان و عبور از تنگنای اقتصادی موجود، ابراز امیدواری کرد که در فرصت‌های بعدی به دیدار کتاب‌فروشان در سایر فروشگاه‌های کتاب خیابان انقلاب نیز برود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.