چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲

«از آسمان» راوی زندگی سردار شهید «سیدعلی منصوری» می‌شود

 شهید «سیدعلی منصوری»

سینماپرس: برنامه «از آسمان» این هفته جمعه ۲۵ آبان ماه به روایت زندگی مدافع حرم سردار «سیدعلی منصوری» اختصاص دارد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «از آسمان» در برنامه این هفته خود که جمعه ۲۵ آبان ساعت ۱۶ از شبکه دو سیما پخش می‌شود به سراغ زندگی و رزمندگی شهید «سیدعلی منصوری» از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و شهدای دفاع از حریم بیت الله علیهم السلام رفته است.

 گروه برنامه‌ساز این برنامه این بار به نیشابور سفر کرده تا روایتگر صفحاتی از زندگی سردار شهید «سیدعلی منصوری» باشد. این مرد مجاهد در زمان شهادت حدود ۶۰ سال داشت که بیش از ۱۰ - ۱۲ سال از این ۶ دهه ، در روزهای انقلاب و مبارزه با اشرار در غرب کشور و جبهه های جنگ گذشت.

شهید منصوری ، این خدمت به نظام و مردم به ویژه نیازمندان را یک ارزش م‌ دانست. خاطره های فراوانی از روحیۀ خدمتگزاری و مردم دوستی و شجاعت های ایشان بجا مانده که سعی شده بخشی از آنها در این برنامه نقل شود.

این شهید گرانقدر سرانجام در خرداد سال ۹۵ در راه دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) در خان طومان شهد شیرین شهادت را نوشید و و اینک در گلزار شهدای شهرستان نیشابور در کنار سایر همرزمان خود آرام گرفته است.

«از آسمان» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو که با نگاهی به شهدای نسل سوم و مدافع حرم به نقل روایاتی از این ستارگان آسمان حماسه و شهادت می‌پردازد. این برنامه به کارگردانی و تهیه کنندگی امیر خورشیدی فرد جمعه هر هفته ساعت ۱۶  از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.