جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

۱۲ تا ۱۵ آذرماه

جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» در لبنان برگزار می‌شود

جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

سینماپرس: با امضای تفاهمنامه ای بین محمد خزاعی و شیخ علی ضاهر رییس موسسه الرسالات لبنان، پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در قالب «هفته سینمای مقاومت» در کشور لبنان برگزار شود.

به گزارش سینماپرس، روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با اعلام این مطلب خبر داد: هفته سینمای مقاومت در لبنان آغاز سلسله هفته‌های سینمای مقاومت در این دوره است که طی روزهای ۱۲ تا ۱۵ آذر ماه در شهر بیروت برگزار می‌شود.

برپایه این خبر، فیلم‌های سینمایی «سرو زیر آب» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر، «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «امپراطور جهنم» به کارگردانی پرویز شیخ طادی و «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی از جمله فیلم‌هایی است که در هفته سینمای مقاومت در لبنان به نمایش در می‌آیند.

در خبر روابط عمومی این رویداد سینمایی آمده است: همزمان با برگزاری جشنواره بین‌المللی مقاومت در لبنان جمعی از سینماگران ایرانی نیز، به این کشور سفر می‌کنند.

نمایش فیلم‌های ایرانی، سخنرانی دبیر جشنواره فیلم مقاومت و تعدادی از سینماگران، برپایی جلسات نقد و بررسی و نشست پرسش و پاسخ با رسانه‌ها از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته فیلم است.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و سازمان‌های مختلف کشور همزمان با هفته گرامیداشت بسیج از ۵ تا ۹ آذر به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.