شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

پس از پایان تصویربرداری در تهران

عوامل «آخر خط» راهی لبنان می‌شوند

مجموعه تلویزیونی «آخر خط»

سینماپرس: عوامل مجموعه تلویزیونی «آخر خط» به کارگردانی علیرضا مسعودی پس از پایان تصویربرداری در تهران، برای ضبط قسمت‌هایی از کار به لبنان می‌روند.

به گزارش سینماپرس، علیرضا مسعودی کارگردان مجموعه «آخر خط» درباره این سریال گفت: تصویربرداری این مجموعه را ۱۵ روز پیش در منطقه سوهانک تهران آغاز کردیم و تا پنج ماه آینده نیز در تهران خواهیم بود و در ادامه برای ضبط قسمت‌هایی از کار راهی لبنان می‌شویم.

این کارگردان تاکید کرد: تاکنون تمامی بازیگرانی که در تهران بازی دارند انتخاب‌شده و جلوی دوربین رفته‌اند، اما در حال رایزنی برای انتخاب بازیگران لبنانی و سوری هستیم تا برای ضبط چهار قسمت پایانی مجموعه به لبنان برویم.

مسعودی درباره نخستین تجربه کارگردانی‌اش گفت: همه نویسندگان و بازیگران دوست دارند کارگردانی را تجربه کنند برای من هم پس از نگارش این مجموعه، موقعیت مناسبی ایجاد شد و تصمیم گرفتم که کارگردانی آن را نیز خودم برعهده بگیرم.

مجموعه «آخر خط» با مضمونی کمدی و طنز راوی داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند. خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند. آنها به دلیل انجام جرمی به زندان می‌افتند و از آنجا تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند که ... .

او زمان پخش این مجموعه را پس از پایان ضبط کار و اتمام مراحل فنی در سال ۹۸ دانست.

شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امیر نوری، عباس جمشیدی فرد، کمند امیر سلیمانی، اشکان اشتیاق، رضا ایرانشهر، داریوش سلیمی، علی صبوری، بیژن پیشدادی، سیدرضا حسینی، مجید شهریاری، فاطمه امینی، مهسا باقری، غزال وکیلی، محمدامین سلیمی راد، مهران رجبی، محمد برسوزیان و فریده سپاه منصور در این مجموعه بازی دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.