یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

«سال دوم دانشکده من» و «فیگور» متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر

مسعود ردایی

سینماپرس: مسعود ردایی تهیه‌کننده سینما بیان کرد «سال دوم دانشکده من» و «فیگور» قرار است در صورت انتخاب در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشته باشند.

به گزارش سینماپرس، مسعود ردایی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با یک خبرگزاری با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ سریال تلویزیونی در دست تولید ندارد، گفت: ۲ فیلم سینمایی آماده نمایش دارم که قرار است هر ۲ اثر در صورت انتخاب در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: در ابتدا قرار بود «سال دوم دانشکده من» به کارگردانی رسول صدرعاملی آبان ماه در سینماهای کشور اکران شود، اما بعد تصمیم گرفته شد تا این اثر را برای حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده کنیم.

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: پروانه ساخت این فیلم سینمایی صادر شده و فیلم کاملا آماده اکران است، به همین دلیل تنها کاری که برای حضور در جشنواره باید انجام دهیم پرکردن فرم این دوره از جشنواره است.

وی بیان کرد: همچنین فیلم سینمایی اجتماعی «فیگور» به کارگردانی پویا پارسامقدم به‌عنوان کارگردان فیلم اولی را هم دارم که قرار است برای حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده شود.

ردایی در پایان از ساخت یک پروژه ۱۱ قسمتی مستند برای تلویزیون نیز خبر داد و گفت:‌ این مجموعه مستند که در حال ساخت آن هستیم درباره پیروزی انقلاب اسلامی است و می‌توان آن را یک کار کاملا دلی می‌دانم.

علی مصفا، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، پدرام شریفی، نیلوفر خوش خلق، شیوا خسرومهر، مریم بوبانی و علیرضا استادی بازیگران«سال دوم دانشکده من» هستند. همچنین به جز بازیگران نامبرده، ٢٢ نفر از چهره های شناخته نشده نیز در این فیلم برای اولین بار به ایفای نقش می پردازند که در این میان سه نفر جزو بازیگران اصلی و مابقی در نقش های فرعی مقابل دوربین رفتند.

«سال دوم دانشکده من» به نویسندگی پرویز شهبازی مضمونی اجتماعی دارد ولی خلاصه داستانی از آن منتشر نشده است گرچه به نظر می رسد حال و هوای اثر همچون کارهای قبلی صدرعاملی درباره دختران جوان و دغدغه هایشان در جامعه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.