یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

فراخوان طراحی پوستر جشنواره رادیو و اجلاس جهانی صدا منتشر شد

چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو

سینماپرس: دبیرخانه چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو طراحی پوستر چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا را به شکل مسابقه برگزار می کند.

به گزارش سینماپرس، دبیرخانه چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو به منظور بهره مندی از حضور هنرمندان خلاق و طرح های نو و بدیع، طراحی پوستر چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا را با اعلام فراخوان عمومی و دعوت از هنرمندان به شکل مسابقه برگزار می کند.

نوآوری، خلاقیت، زیبایی بصری و تکیه بر محوریت نمادهای ایرانی - اسلامی و همین طور استفاده از المان های رادیویی و رسانه های شنیداری از ملاک های اصلی طراحی پوستر جشنواره خواهد بود.

در این فراخوان درباره‌ شرایط مسابقه آمده است: شرکت برای همه هنرمندان آزاد است و هر هنرمند می تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه ارسال کند. آثار بایستی در ابعاد ۷۰*۵۰ با کیفیت ۳۰۰dpi و در قالب jpg ارسال  شود. چنانچه طرح پیشنهادی از منبع و یا تصویر خاصی الهام و یا استخراج شده باشد در این خصوص توضیح کامل ارایه شود.

همچنین در همه آثار می‌بایست متون زیر قید شده باشد:

چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا،

 ۱۴th International Radio Festival and ۶th International Radio Forum

اردیبهشت ماه ۱۳۹۸، زیباکنار، ،May ۲۰۱۹, Zibakenar, Iran

www.RadioFestival.ir

که سایر اطلاعات پوستر پس از تایید نهایی آن اضافه خواهد شد.

دبیرخانه جشنواره از اثر منتخب در نمایشگاه و اقلام تبلیغاتی استفاده کرده و تقاضای حضور در مسابقه به منزله قبول شرایط فوق از طرف هنرمند خواهد بود.

هنرمندان می توانند آثار خود را تا ۱ بهمن ۱۳۹۷به نشانی پستی: تهران، جام جم، ساختمان شهدای رادیو، دبیرخانه چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا یا آدرس اینترنتیhttp://www.radiofestival.ir و پست الکترونیک: poster@Radiofestival.ir ارسال کنند.

به اثر منتخب مبلغ ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به عنوان جایزه تعلق خواهد گرفت و لوح افتخار توسط معاونت صدای جمهوری اسلامی به هنرمند اهدا خواهد شد. همچنین ۴ اثر بعدی ضمن دریافت لوح تقدیر در کتاب جشنواره چاپ و معرفی خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.