یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

فیلمنامه «حضرت خدیجه (س)» در مراحل پایانی نگارش

محمد خزاعی در مراسم تجلیل خانواده‌های شهدا از ابراهیم حاتمی‌کیا

سینماپرس: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «حضرت خدیجه (س)» گفت: بازنویسی نسخه اول این فیلمنامه توسط داود میرباقری به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود، اما کارگردان، فرد دیگری است.

به گزارش سینماپرس، محمد خزاعی در گفتگو با یک خبرگزاری عنوان کرد: این روزها داود میرباقری مراحل پایانی نگارش فیلمنامه حضرت خدیجه (س) را سپری می‌کند و قرار نیست کارگردانی کند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «حضرت خدیجه (س)» افزود: هنگام نگارش فیلمنامه حضرت خدیجه (س) ابتدا قرار بود که ساخت کار را خود میرباقری برعهده بگیرد، اما وی عنوان کرد در صورتی که مراحل ساخت سریال «سلمان فارسی» فراهم شود، آن کار اولویت کارگردانی‌ام خواهد بود.

وی افزود: داود میرباقری فیلمنامه حضرت خدیجه (س) را بر مبنای تحقیقات پژوهشی مجید رضابالا نوشته است.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «به وقت شام» درباره کارگردانی فیلم سینمایی حضرت خدیجه (س) گفت: ابتدا میرباقری گزینه کارگردانی این کار بود، اما به واسطه احتمال حضورش در کار دیگر، چند گزینه دیگر برای کارگردانی در نظر گرفتیم.

خزاعی درباره داستان فیلم سینمایی گفت: داستان این فیلم، پیش از ازدواج این بانوی گرامی با پیامبر اسلام (ص) آغاز، و تا زمان وفات ایشان ادامه دارد، در این مسیر، فراز و نشیب‌های زندگی ایشان و قسمتی از تاریخ صدر اسلام روایت می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.