سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

کمیته داوری جشنواره جهانی رادیو آغاز به کار کرد

شهرام ملازاده

سینماپرس: کمیته داوری چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو به ریاست شهرام ملازاده آغاز به کار کرد.

به گزارش سینماپرس، شهرام ملازاده رییس کمیته داوری چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو با اعلام آغاز به کار این کمیته تصریح کرد: بنا داریم در جشنواره چهاردهم ضمن توجه به انتخاب آثار ارزشمند و فاخر رادیویی، نخبگان و ستاره های مشاغل مختلف را هم شناسایی کرده و از آنها تجلیل کنیم.

رییس کمیته داوری چهاردهمین جشنواره جهانی رادیو اظهار کرد: در گام اول با هدف آسیب شناسی جشنواره های گذشته، هیات اندیشه‌ورز جشنواره چهاردهم با حضور صاحب نظران و استادان رادیو تشکیل شده است که وظیفه انتخاب داوران و تدوین آیین نامه داوری جشنواره داخلی و بین الملل را برعهده دارند.

وی عنوان کرد: در همین راستا از دیدگاه های مدیران شبکه های رادیویی نیز استفاده کرده ایم و قصد داریم در جشنواره امسال تمامی شبکه های رادیویی در فرآیند داوری آثار نقش داشته باشند تا بتوانیم جشنواره چهاردهم را باشکوه تر از جشنواره های گذشته برگزار کنیم.

رییس کمیته داوری چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو در پایان با اشاره به سهمیه در نظر گرفته شده برای شبکه ها گفت: تاکنون نام ۶۴ برنامه از شبکه های معاونت صدا برای داوری در بخش برنامه های مستمر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که با تکمیل این آثار، کار داوری مقدماتی آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.