سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱

یادی از کارتون‌های قدیمی و خاطره انگیز در «کاریکارتون»

مهدی استاد احمد

سینماپرس: مهدی استاد احمد از شروع یک برنامه طنز جدید در رادیو صبا با عنوان "کاریکارتون" خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مهدی استاد احمد طنزپرداز و برنامه ساز درباره ساخت برنامه "کاریکارتون" با محوریت طنز و شادی آفرینی گفت: این برنامه همانطور که از نام آن پیداست قراراست مروری بر کارتون‎های قدیمی و خاطره انگیز داشته باشد و با شخصیت‎های آن‎ها شوخی کند.

وی افزود: این برنامه از چند بخش تشکیل شده است. یک بخش به گفت وگو با صداپیشگان کارتون‎ها اختصاص دارد. در بخش دیگر یک داستان ابداعی و خلاقانه از دل کارتون‎ها استخراج می شود که مضمونی امروزی و طنز دارد. برای مثال پسر شجاع بزرگ می شود، به خواستگاری خانم کوچیک می رود و در ادامه ماجراهایی طنزآمیز شکل می گیرد.

استاد احمد درباره اجرای بخش مسابقه در این برنامه نیز توضیح داد: قرار است در هر برنامه یکی از کارتون‎های نوستالژیک و خاطره ساز پخش شود و مخاطبان اسم کارتون و دوبلور مورد نظر را حدس بزنند. هدف از این بخش مرور خاطرات شیرین و شاد کودکی به همراه ایجاد لحظه‎هایی خوش برای شنوندگان این برنامه است.

برنامه «کاریکارتون» از اول آذر ماه با تهیه کنندگی مهدی استاد احمد روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۲:۳۰ به مدت ۲۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.