چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

فراخوان دومین دوره «جشنواره ملی پویانمایی و نمایش عروسکی تلویزیونی ایران»

جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیون

سینماپرس: فراخوان دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران که اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، دومین دوره «جشنواره ملی پویانمایی و نمایش عروسکی تلویزیونی ایران» توسط سازمان صدا و سیما با رویکرد رسانه‌ای و تلویزیونی در دو بخش رقابتی و غیررقابتی برگزار می‌شود.

با توجه به اهمیت برنامه‌های عروسکی در تلویزیون، در جشنواره دوم، آثار عروسکی نیز در بخش مستقل کنار آثار انمیشن با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، ترویج هنر صنعت انیمیشن و برنامه‌های عروسکی با مفاهیم اسلامی، ایرانی و انقلابی، معرفی آثار برتر و تجلیل از پدیدآورندگان این آثار، فراهم آوردن زمینه رقابت سازنده برای فعالان پویانمایی و عروسکی کشور و کمک به ورود استعدادهای نو به این عرصه، رشد و رونق تولید، پویانمایی و عروسکی با فعال کردن امکانات کشور، خرید و سفارش آثار و... از اهداف کلی جشنواره هستند.

دومین جشنواره جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران دارای هشت بخش مختلف است.

مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار تا ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۷ است و آثاری که بعد از این تاریخ به دبیرخانه جشنواره برسند، پذیرفته نخواهند شد، اعلام اسامی آثار پذیرفته شده در جشنواره ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ است و زمان برگزاری جشنواره، نیمه اردیبهشت ۱۳۹۸ پیش بینی شده است.

دبیرخانه دومین جشنواره پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران در تهران، خیابان ولیعصر، پایین‌تر از پارک‌وی، خیابان هتل استقلال، ساختمان اداری جام جم، طبقه ۱۰، معاونت امور استانها، مرکز سیمای استان‌ها، واحد هماهنگی تولید برنامه‌های انیمیشن واقع شده است.

 وب سایت جشنواره در دسترس علاقمندان است و برای ثبت نام در جشنواره باید از طریق وب سایت اقدام کرد و جزییات کامل این فراخوان را می‌توان از طریق این آدرس‌ها دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.